Pioneer 507, VGA inngang (Xbox 360)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer 507, VGA inngang (Xbox 360)

Hei.

Takk for et kjempe forum, har fått veldig mye god hjelp ved lesning i forumet her.

Jeg har Pioneer 507 Plasma skjerm. Ville gjenbruke gamle dvd spilleren og bruker komponent inngangen til denne. Så når jeg skulle koble til Xbox-360, valgte jeg VGA inngangen.
    Men har nå møtt et problem som jeg håper noen her har erfaring med og kan hjelpe meg.

Jeg satt oppløsningen til 1360x768. Men siden skjermen er 1365x765, fikk jeg fem pixler på høyre siden som ikke fylles. Noe jeg vil unngå, da jeg er redd for ”image retention” eller innbrenning der, samt det er irriterende.

ER det noen som har erfaring med plasma og xbox 360?

Kanskje jeg burde koble den til komponent, men vet ikke om det lønner seg å kjøpe en ny dvd spiller med hdmi nå?

Håper noen kan hjelpe meg og takk på forhånd for hjelp

Mvh
    Thomas.

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ville definitivt brukt komponent ved bruk av xbox og heller bare spandert på meg en dvd spiller med hdmi tror du får dem for under tusen lappen nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, takk for svar.
    Har sett litt på denne "Pioneer DV-696AV".
    Men jeg har ikke støtte for HDMI på recieveren min, vet noen om denne støtter lyd ut via coaxial (ev optisk), samtidlig som man kjører bilde ut på hdmi?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg valgt bort pioneer spilleren og hellet sett på Harman/Kardon DVD37, har sett at den har fått mye skryt på nettet. Så da er det en stor mulighet for at jeg kjøper denne til jul.

Samt jeg fant ut at det er ikke noe problem og kjøre bildet ut på hdmi og lyd ut på coaxial.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •