Kan noen anbefale en billig TV ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kan noen anbefale en billig TV ?

Hei..

Er det noen som kan anbefale eller fraråde å kjøpe en Luxor 28", ikke widescreen. Hva er i tilfelle alternativet !!

Skjønner ikke hvorfor jeg må ha Widescreen..., få sendinger i det formatet...

TV'en er på billigsalg og jeg trenger en ny TV.... Ønsker en så billig TV som mulig med akseptabel kvalitet, mens jeg venter på at 42" og større skal falle i pris...

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Kan noen anbefale en billig TV ?

Sitat Opprinnelig postet av snurre
    Hei..

Er det noen som kan anbefale eller fraråde å kjøpe en Luxor 28", ikke widescreen. Hva er i tilfelle alternativet !!

Skjønner ikke hvorfor jeg må ha Widescreen..., få sendinger i det formatet...

TV'en er på billigsalg og jeg trenger en ny TV.... Ønsker en så billig TV som mulig med akseptabel kvalitet, mens jeg venter på at 42" og større skal falle i pris...
    Syns du motsier deg selv. Hvorfor skal du ha 42" når du ikke ser poenget med widescreen. 30-40% av sendingene går i widescreen. (varierer alt etter kanal) Selv barneTV er jo begynt å gå i widescreen (letterbox)

Jeg personlig bryr meg ikke om at værmeldingen går i 4:3 og dermed kanskje bare blir på 26" på min 32" wide, men jeg bryer meg heller om at DVD filmene vises på 30" isteden for 20".

Kunne aldri tenkt meg kjøpe 4:3 hvis jeg ikke hadde planer om å kun se dagsrevyen og hadde tenkt å kaste det etter 1 år.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, mente at det ikke er noe poeng å kjøpe en 32" widescreen til 7-8000, når en 28" koster 2-3000, og jeg mest sannsynlig kjøper en 40" eller større flatskjerm neste år, når pris er lavere og kvalitet bedre. Da har jeg 28" som tv nr. 2 til dataspill, video osv.. Dessuten blir 32" widescreen for pinglete, må ha minimum 40" widescreen..

Men ditt innlegg hadde vel ikke noe med mitt spørsmål å gjøre ?

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av snurre

Men ditt innlegg hadde vel ikke noe med mitt spørsmål å gjøre ?
    Jeg bare frarådet deg om å kjøpe en Luxor 28" (eller annet merke) .

Tviler på at prisen på 40" plasma kommer til å falle mer enn innkjøpsprisen på en 28" + verdien på tapt morro frem til du kjøper hvis du planlegger kjøp neste år.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •