Nok et spørsmål om Samsung LE-32M61 :-)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer shaolin99 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nok et spørsmål om Samsung LE-32M61 :-)

Har lest mye positivt om denne TVen både her på forumet og andre steder, og med 8500,- på siba så virker det som den beste "billige" 32" man kan kjøpe akkurat nå. Jeg vurderer å bestille en fra siba, men jeg er litt skremt over at det er flere som har hatt problemer med blant annet et gulsott i hudtoner på bilde. Er det noen som har kjøpt denne TVen i det siste (gjerne fra siba) og som har hatt dette problemet eller andre problemer??

Vurderer å vente til over jul siden det da sikkert vil komme noen TVer på tilbud i denne prisklassen, men da er sikkert M61 utsolgt.. Noen som har noen kommentarer til om det kanskje er en god idé å vente til julesalget??

PS: Vurderer å blåse litt ekstra for å kunne ta steget opp til 37LB2R. Denne kan fåes importert fra Tyskland for ca 13.500,- ink moms og frakt. Men jeg finner ikke info om folk som har testet TVen så det er mye mer usikkert med tanke på at det også er import fra Tyskland :-)

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har også sett på denne tven ,men er i tvil på grunn av mange som har kjøpt tv med feil på farger,håper noen har kjøpt de siste dagene som kan gi ett svar.Må jo være ett kjempekjøp hvis den er feilfri.Vet at noen trengte kun ny firmware,mens andre har byttet hovedkort,synes det er litt merkelig ettersom de var feilfrie da de kom.Siba er jo svensk og det er i sverige samsung har hatt mest problem med akkurat denne modellen.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte den på Siba forrige uke og har ikke noen fargeproblemer. Bank i bordet! :-)

Newcomer shaolin99 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var svært hyggelig å høre :-)

Er du fornøyd med TVen?? Jeg blir mer og mer usikker på om 32 blir for lite for min stue så jeg heller mer og mer mot 37" til LG.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte min LE-32m61B hos Siba igår.
    Førsteinntrykket er veldig positivt. Merker ikke noen av de problemene som har vært diskutet her i forumet. Har selvfølgelig ikke rukket å "kalibrere" optimalt ennå, men bildet er helt topp fra digital tuner via scart til RGB.

Angrer kanskje litt på størrelsen. 40" hadde nok passet best i min stue, ja.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siba er tom for denne. Uvisst når det kommer nytt parti om det kommer nytt parti, samt pris.

Diskusjon.no - Forum -> Siba, håpløs service!

EDIT:
    Prisen på 8500 kan du bare se langt etter, siba.no er interessert i å gi deg denne tv'en til denne prisen, det var svaret jeg fikk når jeg ringte til en sjef i tr.heim.. Les tråden som det er linket til ovenfor.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte min i Oslo hos Siba i Kiellands Hus. Fikk bra service (som man skal forvente).

Forøvrig var det en 32". Er fornøyd med størrelsen - den passer veldig bra i stua her hjemme. Må også kalibrere TVen snart.. Har UPC/Get analoge signaler, men får vel digitale over nyttår engang, forhåpentligvis (de er tom for bokser til alle som ikke har forhåndsbestilt visstnok...)

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ordou
    Jeg kjøpte min i Oslo hos Siba i Kiellands Hus. Fikk bra service (som man skal forvente).

Forøvrig var det en 32". Er fornøyd med størrelsen - den passer veldig bra i stua her hjemme. Må også kalibrere TVen snart.. Har UPC/Get analoge signaler, men får vel digitale over nyttår engang, forhåpentligvis (de er tom for bokser til alle som ikke har forhåndsbestilt visstnok...)
    Ok, da er i så fall servicen bedre i butikk enn over kundesupport.. Og jeg har hørt at kundeservicen ikke er like god når det gjelder reklamasjoner hos siba.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    forøvrig er det bra pris på R7-serien hos komplett nå. 40 og 32 på tilbud

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av IImilleniumII
    Ok, da er i så fall servicen bedre i butikk enn over kundesupport.. Og jeg har hørt at kundeservicen ikke er like god når det gjelder reklamasjoner hos siba.
    i hvilken sammenheng?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av veggiss
    i hvilken sammenheng?
    Mye rot og liten kontroll på varer som er sendt i retur.

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

jo

jeg har den. veldig fornøyd. likevel, noen som vet om man finner firmware noe sted til den? leter, leter og leter.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •