Viewpia LC32IEE4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Viewpia LC32IEE4

Hei

Noen som har peiling på denne?

Er på utkikk etter en billig LCD tv, og til 5995 på elprice ser jo specs bra ut. Noen som har erfaringer med denne, tips om tester oa?? Lite info å finne på nettet..

Elprice | Viewpia 32" lcd tv hd ready - LC32IEE4

MVH

Took

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du får det du betaler for. selv synes jeg 6k er mye penger selv for en dårlig tv, og ville heller ha spart et par mndr til slik at du fikk noe det var litt kvalitet over.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Viewpia er noe dritt

Hei.
    Kjøpte en viwpia for 14 dager siden, og det virker som de har gitt ut tv'en før de har løst alle "bugs'ene". Var hos Elprice i dag for å si ifra og returnere tv'en, for å kjøpe en annen, men det viste seg vanskeligere enn tenkt. De stilte med en ufordragelig innstilling, med at kjøpsloven gjaldt ikke hos dem, men jeg kunne jo ta med tv'en, så han fikk se tv'en. Men han var helt uinteresert i å prøve å være litt kundevennlig for å løse det på en måte slik at begge parter ble fornøyd. Så da er det bare å gå rettens vei, noe Elprice (i mine øyne) ikke har råd til. For slik jeg ser det, er det en butikk som ligger å vakler om å "overleve" i elektromarkedet. og når dette kommer på trykk (har en fetter i VG), så tror jeg det betyr kroken på døra for den møkkabutikken. Mitt råd: Hold deg langt unna de svina, du kommer bare til å angre.
    Mvh Roy

Sitat Opprinnelig postet av took
    Hei

Er på utkikk etter en billig LCD tv, og til 5995 på elprice ser jo specs bra ut. Noen som har erfaringer med denne, tips om tester oa?? Lite info å finne på nettet..

MVH

Took

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av took
    Hei

MVH

Took
    Møkka TV, hold deg langt unna. Både tv'en, men også de som selger den, Elsprice. De er en slik "værsting"-butikk man ser på forbrukerprogrammene. Det er ikke mange tingene jeg angrer på i livet, men at jeg kjøpte viepia (fortjener ikke stor forbokstav engang) av Elprice er to av de tingene jeg angrer sterkt på.
    Mvh Roy

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •