samsung 40"LCD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

samsung 40"LCD

Er det flere forskjeller på Samsung LE-40F71 og Samsung LE-40M71B enn at F'en klarer 1080p, noe M'en ikke gjør?

Er det evt forskjeller som forsvarer prisforskjellen på nesten 25% i favør M71B?

Jeg ser, på lik linje med andre her på forumet, liten nytte av 1080p til annet enn digitalbildevisning de nærmeste åra, og er ikke så sikker på om det er verd pengene å betale for å ha det. Posørfaktoren er jo stor, men bruksverdien?

Er det evt andre TV'er som er bedre i samme prisklasse (opp til 25kkr)?
    LCD skal det være pga xbox og mediacenter.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha noe bedre Samsung enn M71 må du opp på M91. Den er merkbart bedre enn M71, men også rimelig kostbar... Har hørt fra samsung folk at det eneste som skiller m71 og f71 er 1080P... Jeg har ikke bruk for de ekstra linjene, men folk som spiller mye konsoll har nok utbytte av det! Jeg ville gått for M71 jeg... Eller vente litt til M71 kommer ned under 30 lapper... den var digg! mye roligere bilde... takler kontrast bedre... hvertfall min mening! mindre pixelstøy rundt bevegelser.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jsyver01
    Skal du ha noe bedre Samsung enn M71 må du opp på M91. Den er merkbart bedre enn M71, men også rimelig kostbar... Har hørt fra samsung folk at det eneste som skiller m71 og f71 er 1080P... Jeg har ikke bruk for de ekstra linjene, men folk som spiller mye konsoll har nok utbytte av det! Jeg ville gått for M71 jeg... Eller vente litt til M71 kommer ned under 30 lapper... den var digg! mye roligere bilde... takler kontrast bedre... hvertfall min mening! mindre pixelstøy rundt bevegelser.
    No sånt jeg mistenkte. Men du mener vet at M91 kommer under 30kkr?
    Siba selger jo M71B for 19++kkr nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp, mente M91 ja... Tror du blir fornøyd med både M71 og F71... Hvis du spiller X360 har du jo utbytte av det "store" panelet... Men tror du blir begeistret med M71 også! Det ble jo kåret til beste allrounder da... det er da noe!!! antagelig fordi den takler alle slags signaler, og er derfor et godt kjøp!

Jeg har M71 og er fornøyd, men jeg er ikke noen avansert bruker... Getbox er vel det mest avanserte som skal fungere... kommer kanskje en PVR boks før jul...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skullerud
    No sånt jeg mistenkte. Men du mener vet at M91 kommer under 30kkr?
    Siba selger jo M71B for 19++kkr nå.
    Kjøpte Le-40M91 for fattern på Ok-elektriske (Euronics) og betalte 23495,-, vet at de har satt opp prisene sine nå, og koster da 24995,-

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da må du komme med synspunkter asap på m91 kassa..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •