Samsung M61 vs. M71 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tendenfan
    Er det noen andre enn SIBA som fremdeles har noen igjen av 32" M61? Vil nesten tro at når de tømmer lageret sitt nå, vil denne modellen etterhvert forsvinne fra det norske markedet. Er jo kommet flere etterfølgere, så det vil iallefall være naturlig. Jeg skal ikke sammenligne den mot M71 for den har jeg ikke sett. Men til 8990,- er i allefall M61 et meget bra kjøp
    Jeg tror kanskje at Siba fikk tilbud om å tømme restlageret samsung hadde av disse tv'ene. Derfor man får de så billig. Er kun en annen plass på nettet som har tv'en. Butikkene er rensket for dem

Newcomer stealth sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av An-Ro
    Slik kjem du inn i servicemenyen (på eige ansvar) :
    Sørg for at TV`en står på og bruk fjernkontrollen til å trykkje fylgjande:
    standby (off) - info - menu - mute - on.
    Då kjem ein inn service menyen. pkt. 2 i Option Table er den dynamiske kontrasten. Velg off her så er du kvitt den dynamiske kontrasten.
    Jeg har nettopp fått meg en M71, og fant fort ut at 100Hz var noe som ikke hører hjemme på en LCD-skjerm..

Men jeg ville også skru av Dynamic Dimming for å teste om det hjelper noe på sortnivået. Jeg kommer inn på Option Table i servicemenyen slik som forklart over, men både Dynamic Dimming, Dynamic Contrast (var default OFF) og flere andre av valgene er disablet. Er det noe annet man må velge først for å kunne få disse enablet?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •