Daewoo DLP-42C1

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer zobeon sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Daewoo DLP-42C1

Velkommen til AGON AS

Noen som har kjennskap til Daewoo lcd ?

Med en prislapp på ca 15 lapper hos brl i sverige, frister det litt å ta en tur over grensa og hente en sånn bare kursen blir litt bedre

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Daewoo lcd

Var innom Elkjøp i Oppdal i dag, og der hadde de en 32" Daewoo. Splitter ny modell, tipper det er samme serien som den 42" du viser til, samme design i alle fall...
    Det jeg la merke til var at den var (sammen med en 37" toshiba-sak og Pioneer PDP-4270XA) en av de bedre med tanke på bade farger og kontrast i forhold til de rundt 20 andre tv'ene der. (Alle tv-ene var koblet til kabel-tv, i helt ny butikk)

God betrakningsvinkel så det ut til å være også.
    Selv kommer jeg antakeligvis til å kjøpe 37"-eren av samme serie... Får den til ca 10k, og det er innenfor budsjettet mitt MEN hadde jeg hatt dobbelt så mye å bruke på tv ville jeg tatt en pioneer-plasma...
    Samsung UE55F8005 | Pioneer SC-LX72 | Oppo BDP-103 | Dali Mentor 8 / Mentor Vokal / Concept 1 | Velodyne CHT-10
    Xbox One | aune X1 dac | AKG Q701 | Philips Fidelio X1 | Turtle Beach Stealth 500X | Sennheiser Momentum on-ear | Harmony Ultimate

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •