Hei! Jeg er ute etter en tv i størrelseorden 26/27" og klarer ikke å bestemme meg. Ser at mange her på forumet anbefaler 26lx2, men Lg har jo også andre alternativer som kan vurderes. Ser at de også har lansert en 26" tv med innebygget dvd hos fotovideo: link

Denne har jeg også sett solgt hos elkjøp til 8500. Nå har 26lx2 skarpere og bedre farger på bildet enn denne. Allikevel er den til vurdering siden det er en tv som min far skal bruke. Rent praktisk så er det jo kjekt med innebygget dvd spiller i tv`en. Ut ifra hva jeg kan se så er dette også den samme tv`en som 27lz55 bare med dvdspiller innebygget.

26lx2 har også egen hdmi utgang, noe jeg ikke kan se at Lz5rv har.

Det er en jungel av tv`er der ute, og jeg blir ikke helt klok på dette med 26 eller 27" tv. For utifra det jeg kan se så selger noen forhandlere tv`ene som 26" og andre de som 27". 27lz55 er iallefall 2,5 cm bredere og en cm høyere enn 26lx2. Er dette en størrelseforskjell man vil legge særlig merke til eller er bildet på 26lx2 så mye bedre at man heller skal gå for det?

Det ble mange spørsmål, håper jeg får svar på noen av de Det jeg aller helst vil ha svar på er om det er et smart trekk å kjøpe en lcdtv med innebygget dvd