Samsung LE32R72

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE32R72

Far min har funne ut at han skal ha seg ein ny tv, og han har sett seg ut Samsung LE32R72, og har bedd meg om å finna ut om den er brukandes...
    Den kjem til å bli brukt til vanlig tv-sjåing, og ein og anna film på dvd.
    Ser ikkje for meg at han kjem til å kobla til PC eller X-Box...
    Sidan det begynnar å bli knapt med plass borte hos gamlingane - dei skal jo IKKJE kasta noko...- so ville han ha ein som hadde høgtalarane på undersida og ikkje på sidene.
    Kunne jo spara inn nokon centimeter der...
    Han såg og på Panasonic TX-32LX6 - som ein og spara nokon centimeter på...- men han meinte Samsungen såg litt bedre ut.

Han hadde tenkt å kjøpa Samsungen på ein butikk i nabokommunen der dei solgte han til 11.998,-. Noko han meinte var ein grei pris.
    Men når eg sjekka litt på nett og fann han til under 9000,- so syntes han sjølsagt det var ein enda bedre pris...
    Dei to billigaste butikkane eg fant var shg.no, og pixmania.com/no, og håpar dei to butikkane er til å stola på...:

Samsung LCD TV 16/9 32 (82 CM) HD READY LE32R72B kjøp billig sammenligne pris tilbud

shg.no - Infobox : Samsung - 32” LCD TV, LE-32R72B, TV-Tuner, Text-TV, 1...

Sidan eg no skal finna ut om detta er ein grei tv, so hadde det vore fint med innspel fra andre her.
    Kan og godt komma med alternative tv'ar i samma prisklasse, so skal eg bringa infoen vidare.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Samsung 32M61... M serien til Samsung er god! Spesielt hvis du har analoge signaler...

Hørte at du kunne få den til 9800,- Dette har jeg ikke sett selv, men en her på forumet sa at den var priset til det!!! Denne utkonkurrerer etter min mening de fleste 32 LCD tver!

Den har bare 1 HDMI, men det hørtes ut som om det skulle være mer enn nok!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •