Merkelig bilde på min Samsung LE40M61 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Veit.. vet ikke helt hva jeg skal gjøre... for bildet irriterer noe voldsomt til tider... Kan jo krysse fingrene for at det går bort med tiden :S

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tiiim
    Veit.. vet ikke helt hva jeg skal gjøre... for bildet irriterer noe voldsomt til tider... Kan jo krysse fingrene for at det går bort med tiden :S
    Trodde som deg jeg også at tv'n ville bli borte i mange uker når jeg sendte den, men fikk i dag, til min store og gledelige overraskelse, telefon fra ABC Elektronikk som tar servicen for Samsung i mitt område, at den allerede var ferdig reparert og stod klar til avsending.

Transportør kom og hentet den for reparasjon på fredag ettermiddag 8/12, da har det altså gått 2-3 virkedager, totalt 5 dager inkludert lørdag og søndag før den var ferdig reparert, det er meget imponerende synes jeg.

De sa de hadde byttet en eller annen signalkabel fra ett eller annet til hovedkortet.Så nå gjenstår det bare å se om det hjalp.Hvis så er tilfellet blir dette en gledelig jul alikevel med TV

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pinguz
    så mye for "kunden har alltid rett"!:-?
    De har ikke altid det.. P.g.a. dette ordtaket så er det så mange kunder som tror de kan slippe unna med hva som helst av tullball at de fleste har utviklet kvalitetsikringsrutiner (nei, denne klissete fjernkontrollen som tok fyr og som aldri har vært utsatt for NOE som helst (men som har bitemerker og er full av vin og stearin) har skylda i at duken min tok fyr (bransje eksempel fra mange år siden)... Jeg tror dere med disse problemene skal ta kontakt med Samsung og prøve å få dem til å forstå at dere ikke vil være uten TV i jula.. Så enten beholder dere apparatene som de er til over jul, eller dere ber dem dobbelsjekke at dette kan løses innen ~ 1,5 uke.

Det er mennesker i andre enden av telefonen også, (selv om de kan være svenske, hvis dere har skikkelig uflax) så forklarer dere situasjonen *skikkelig* og gjør det klart at jula ikke er en aktuell tid å være uten tv, så BURDE det går bra (bank i bordet) Uansett MÅ dere si fra når dere får problemer med produktene.. Det hjelper iallefall ikke å vente til det har gått 6 år bedre å rapportere det inn med en gang. Kanskje det går an å be dem vente til jan. med å fixe det?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •