Samsung eller Sony LCD 32"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung eller Sony LCD 32"

Min kjære mor har bestemt seg for å gå til innkjøp av LCD-tv, og har satt meg på saken til å finne et passende tv.
    Det som er viktig for henne er at den er fra en kjent produsent, med andre ord at det er kvalitet. Tv'et vil stort sett bli brukt til tv-titting, i første gang fra analog kilde (takantenne) men neste år blir dette uansett skiftet ut med digitalt bakkenett. Jeg har sett litt frem og tilbake og kommet frem til at Sony eller Samsung vil være det beste valget (dette for å gjøre det litt lettere å finne frem i jungelen) Så da har jeg kommet frem til disse alternativene:

SAMSUNG LE-32R72B SAMSUNG LE-32R72B LCD TV

SAMSUNG LE-32S71B
    SAMSUNG LE-32S71B LCD TV

Sony KDL-32U2000
    TV - Sony KDL-32U2000 - Finn beste pris hos Prisguide.no
    Noen som vet om brukbare forhandlere som fører dette tv'et?

Ellers noen jeg burde vurdere? Helst kun fra kjente produsenter!

På forhånd takk

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På expert selger de hvertfall Samsung.
    Er forresten svært fornøyd med samsung, det er for all del et godt alternativ som ikke koster alt for mye.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jensemann4
    På expert selger de hvertfall Samsung.
    Er forresten svært fornøyd med samsung, det er for all del et godt alternativ som ikke koster alt for mye.
    Takk for tipset, blir det Samsung har jeg lyst å handle på Hifi-klubben om prisen gjør det forsvarlig. Men vet noen hvem som fører Sony? Så den på Elkjøp i Trheim, den er ikke på web, og jeg skal handle i Ålesund.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expert selger sonyen til 9999,-

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har noen anbefalinger av de tre da?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gunde
    Takk for tipset, blir det Samsung har jeg lyst å handle på Hifi-klubben om prisen gjør det forsvarlig. Men vet noen hvem som fører Sony? Så den på Elkjøp i Trheim, den er ikke på web, og jeg skal handle i Ålesund.
    Var innom hifiklubben for å sjekke om de hadde den samsungen jeg skulle kjøpe billigere/dyrere og fant da ut at samme modellen kostet like mye begge stedene.
    Så jeg tror ikke hifiklubben er noe dyrere enn andre steder.

Men husk at mange ikke liker sony, fordi en ofte kan få for mye rødfarge på hele bildet. Det er fordi sony sine tver har mange mill. flere farger enn andre tv produsenter, noe som i og for seg virker positivt, men når ikke andre komponenter som f.eks. dvd spiller ikke har samme mulighet for mange fler farger, så vil ofte bildet bli svært rødt. Derfor kjøpte jeg samsung.

Forresten ser de samsungene bra ut, ville gått innom hifiklubben og snakket med de.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jensemann4
    Var innom hifiklubben for å sjekke om de hadde den samsungen jeg skulle kjøpe billigere/dyrere og fant da ut at samme modellen kostet like mye begge stedene.
    Så jeg tror ikke hifiklubben er noe dyrere enn andre steder.

Men husk at mange ikke liker sony, fordi en ofte kan få for mye rødfarge på hele bildet. Det er fordi sony sine tver har mange mill. flere farger enn andre tv produsenter, noe som i og for seg virker positivt, men når ikke andre komponenter som f.eks. dvd spiller ikke har samme mulighet for mange fler farger, så vil ofte bildet bli svært rødt. Derfor kjøpte jeg samsung.

Forresten ser de samsungene bra ut, ville gått innom hifiklubben og snakket med de.
    Vil si jeg heller mot Samsung, liker designet på de også. Er jo en fordel å handle på Hifi-klubben, dyktige fagfolk der, imotsetning til andre plasser hvor de selger hårfønere og hifi på samme plass

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •