Fikk tilbud på Samsung LCD-TV, brukbar?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fikk tilbud på Samsung LCD-TV, brukbar?

Hei!
    Er på utkikk etter en ny tv. Tenkte dette skulle bli en hd-ready tv. Tven skal brukes til det meste. Skal koble den opp mot pcen, spille ps3 (når det kommer) se på tv ol. Var på min lokale Expert butikk i dag og så på noen skjermer, da fikk jeg anbefalt denne Samsung LE27S71. Faren min har en rabatt konto der, så jeg skulle få denne for 5800. Dette syntes jeg hørtes supert ut, men så lurer jeg på hvordan tven er i bruk? Ser at det bare er vga tilkobling til pcen, vil jeg merke noe dårligere bilde av dette? Hvordan er skjermen generelt?

Takker for svar!

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal da være HDMI-inngang på den? Står på siden du linket til iallfall. Dette er vel en "low-range"-TV fra Samung, men tviler på at du får bedre 27" LCD til den prisen.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er HDMI på den ja! Men hvordan blir det å koble opp pcen til tven? Det er jo VGA inngang, er ikke dette litt dårlig? Eller er det ikke noen forskjell fra DVI? Kommer som nevnt til å spille ps3, se på tv og sitte på pcen via den.

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    VGA er ikke dårlig nei, er ofte umulig å se forskjell på VGA og HDMI på en 27". TVen har sikkert ikke 1:1 pixelmapping, men det er det beklageligvis særs få som har. Ingen krise etter min mening, men er kjekt med dette hvis det blir brukt veldig mye til PC.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •