PS2 til Samsung M71

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS2 til Samsung M71

Jeg tenkte å koble min PS2 til min M71 via component inngangen. I dag kjøpte jeg Sonys componentkabel, og koblet til.

Problemet er at jeg får en feilmelding som sier "mode not supported". Og bilder fra spillet blinker av og på med et rosa skjær på skjermen. Er det noen her som har koblet sin PS2 til en M71, og evt kan hjelpe meg litt med dette?

De to scartene er opptatt av DVD og UPC digitaldekoder, så det hadde vært kjekt å bruke componentinngangen.

Takk for hjelpen.

Toppfolk
    -som gledet seg syyyyykt til å spille FIFA 07.........

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

M71

Jeg tipper (etter å ha lest manualen på web) at noe er gærnt enten med PS2`en, kabelen eller TV`en (heheh, snakk om helgardering) - (sjekk om noe annet fønker via komponent før du ringer samsung) .. Hvis jeg ikke er helt teit, så ser det ut i manualen som at det meste skulle fønke via komponent (legger ved siden her slik at andre kan sjekke om det er jeg som har misforstått noe) .. o (synes den virka litt diffus siden dette står under "modi som støttes via hdmi/dvi" (?)

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du satt PS2 til compnent i innstillingene? Dette må gjøres først, via compsite eller lignende. Så kan du kjøre på med kompnent. Var ihvertfall løsningen for meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var dette som ble svaret for meg også. Fant det ut ved å laste ned manualen til PS2en på nettet. Hadde jo selvfølgelig ikke den i huset. Men nå fungerer alt, og jeg fikk spilt FIFA 07

Toppfolk

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •