Erfaringer med Elfunk 3220HD?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med Elfunk 3220HD?

Hei dere, jeg ser etter en rimelig 32"lcd som jeg skal bruke sammens med xbox'n min. Jeg vet at Elfunk ikke er top-notch, men Elfunk 3220HD virker som en god deal i forhold til prisen. Jeg vet at Smartclub har den til 9999kr, men tilbudet jeg har fått et annet sted er på 6500,- og da begynner det vel å bli mer aktuelt? Skal innom der i morgen for å få et skikkelig inntrykk!

Hadde vært bra hvis noen satt med erfaring på denne tv'n da det ikke finnes mye info ellers på nettet av denne modellen.

På forhånd takk :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært borti en elfunk en gang (ikke samme). Passer du på å stille den inn selv blir den nok verdt 6500. Når den er så billig er det sikkert en: men se på denne tven istedet. Ikke betal for tak og fotfeste. henvis til agon sin hjemmeside, det følger med. Hvis det er demo modellen gjør det jo ikkenoe å se over for riper osv..

har vært opplevd at selgere nekter å selge til prisen fordi den er et apparat en bruker til å selge noe anna. Når han tenkte litt fikk det greit, men da kom det obligaroriske vegg og takfeste i tillegg på 1500 stk (selvfølgelig med 40%). blei ikke noe salg på den karen..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fersken
    Har vært borti en elfunk en gang (ikke samme). Passer du på å stille den inn selv blir den nok verdt 6500. Når den er så billig er det sikkert en: men se på denne tven istedet. Ikke betal for tak og fotfeste. henvis til agon sin hjemmeside, det følger med. Hvis det er demo modellen gjør det jo ikkenoe å se over for riper osv..

har vært opplevd at selgere nekter å selge til prisen fordi den er et apparat en bruker til å selge noe anna. Når han tenkte litt fikk det greit, men da kom det obligaroriske vegg og takfeste i tillegg på 1500 stk (selvfølgelig med 40%). blei ikke noe salg på den karen..
    Ikke veldig rart de prøver å dekke et eventuelt tap med salg av veggfeste. På denne TV'en her slipper du imidlertid å kjøpe dette utenom siden veggfeste allerede ligger i pakken. Test gjerne selgeren med å spørre om du trenger det utenom :twisted:

Ellers er det en helt grei TV, presterer bra og OK med funksjoner til den prisen. Vanlig pris hos feks. Lefdal er vel 6995,- på denne med 6500 har selgeren enda bitte litt å gå på.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff ja