Jeg har et lite problem med å få koblet pc'n til tv'n, eller problem og problem, mer som en ting jeg ikke helt skjønner.

Tv'n min har en oppløsning på 1366 x 768 (som jeg synes var litt rart, trodde de fleste nye tv'er hadde 1280 x 720 oppløsning, men så er ikke jeg noe tv-ekspert) og når jeg skal koble pc'n til tv'n i 720p oppløsning så står det bare "Mode not supported" .

En tv som generelt ligger i 720p kategorien som ikke takler 1280 x 720?
Hva i all verden?

Er det noen som kan denne tv'en som vet om den er designet slik at den nekter å godta 720p oppløsning?
For det synes jeg isåfall bare er dumt, for da får jeg ikke brukt "klonemodus" slik at jeg ser alt jeg ser på pc skjermen på tv skjermen.
Opp til nå har jeg bare brukt "Utvid windows-skrivebordet til denne skjermen" i skjerminstillinger på pc'n slik at jeg bare ser bakgrunnsbildet og jeg kan dra vinduer over til den andre skjermen, men nylig så kjøpte jeg meg et par usb-forlengelses kabler slik at jeg kunne bare bruke "klonemodus" og flytte tastaturet og musa til tv-bordet å sitte med pc'n der.
Men siden tv'n ikke godtar 720p så blir ikke dette en realitet med det første.

Men tilbake til originalspørsmålet, er det noen som kan denne tv'en som vet om den er designet slik at den nekter å godta 720p oppløsning?

Mvh. Tor.