LG 42PX4RV + Xbox360 gamma problem.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG 42PX4RV + Xbox360 gamma problem.

Heisann!

Jeg har problemer med min 42PX4RV og xbox360. Jeg får feil gammaforhold når jeg bruker 360ien på en HD ingang (component eller VGA) mens hvis jeg kjører 360ien med standard oppløsning så har jeg ikke noe problem.

Noen andre som har dette problemet? Jeg har hatt tv'en til reparasjon da byttet de noen inngangsmoduler samt hovedkortet. Jeg har vært i kontakt med LG Norge som presterte å si at tv'en er inkompatibel med Xbox360..

Jeg vil bli veldig glad for andre sine meninger i forhold til dette, og det hadde vært knall hvis noen med lik tv kunne sagt hvordan det virker hos dere.

Hvis jeg ikke kommer noen vei med dette skal jeg prøve å få byttet den inn i en annen. Har vært i kontakt med forbrukerrådet og jeg er litt optimistisk, men det hele avhenger av at jeg klarer å overbevise butikken (kjøpte nemlig tv'en i sverige da den var adskillig mye billigere der).

Mvh

Patrick

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Etter mye om og men har nå LG snudd 180 grader og sier nå at tven er kompatibel med xbox360

De skal se mer på saken og kommer tilbake til meg med mer informasjon snart.

Tenkte bare si ifra, hvis det er andre her som har LG produkter, kundeservicen dems er ikke til å skryte av, eller heller kompetansenivået. De har jo forsåvidt vært hyggelige...

Jeg legger til en siste post hvis jeg finner en løsning på problemet så ligger det her i tilfelle noen kommer og har samme problem.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •