Sun Plasma - Et godt kjøp?-evt hvor dårlig..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sun Plasma - Et godt kjøp?-evt hvor dårlig..

Jeg er i tiden i markedet for en Tv, og har lyst på en som er størst mulig. Det beste hadde egentlig vært en projektor, men jeg har ingen god løsning på dette med tanke på stua.

Jeg har sett litt på en Sun SI 50" som ifølge de tekniske spesifikasjonene holder greit mål:

Samsung V5 Panel
    1366 x 768 RGB
    Contrast Ratio: 10000:1
    Brightness: 1200 cd/m2

Men dette vet jeg jo godt at ikke behøver å bety så mye.. Men likevel, jeg kan få denne TVen for 14.500,- noe som jeg syns er rimelig for en ny 50" plasma, hvis det viser seg å være en god TV.

Det gis 3 års garanti, og uansett så har jeg 14 dagers angrefrist på kjøpet skulle det vise seg å være helt på jordet.

Noen her som har noen erfaringer med dette Sun-merket? Tror dere dette vil være å kaste penger ut av vinduet? Får jo en god prosjektor på bruktmarkedet for 15 lapper..

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med tanke på at du har en angrefrist så går det jo ann å prøve den. Men ta en titt på denne tråden som kan gi deg noen grunner til ikke å kjøpe en slik tv. http://avforum.no/forum/tv-apparater...ig-lcd-tv.html

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, har lest den tråden. Og det er rett som det sies der, at bildebehandlingen er noe av det viktigste. Det som er dumt er at jeg ikke får sett sikkelig på den før et evt. kjøp. Men det å se på den i en sterkt opplyst butikk, uten det signalet jeg vil ha, og med dårlig lyd - gjør at jeg tror jeg må satse på angrefristen

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp annbefaler deg å prøve den. Mulig du mister kostnader for frakt om det er internett bestilling? Men er tv'en håpløs er det ihvertfall det bedre enn å ikke kunne få levert den tilbake i det heletatt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •