PV60 og PDP-427- er innbrenning et problem?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PV60 og PDP-427- er innbrenning et problem?

Skal ha et nytt tv
    vurderer pana PV60 eller den nye pioneer PDP-427.
    er innbrenning et problem på disse skjermene? har fullstendig skrekk mot å kjøpe en plasmaskjerm pga dette. er det noe å frykte?

skjermen skal i hovedsak brukes som vanlig tv(hver dag) med litt DVD-spilling i helgene. Spill eller pc skal den ikke brukes til i det hele tatt.

skjermen skal altså brukes som tv og dure og gå hver dag. tåler disse skjermene det? logoer som brennes inn osv??

I butikkene så synes jeg plasma knuser det som er av lcd. Skulle jeg valgt en lcd ville en av de nye sony modellene.

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ivano
    Skal ha et nytt tv
    vurderer pana PV60 eller den nye pioneer PDP-427.
    er innbrenning et problem på disse skjermene? har fullstendig skrekk mot å kjøpe en plasmaskjerm pga dette. er det noe å frykte?

skjermen skal i hovedsak brukes som vanlig tv(hver dag) med litt DVD-spilling i helgene. Spill eller pc skal den ikke brukes til i det hele tatt.

skjermen skal altså brukes som tv og dure og gå hver dag. tåler disse skjermene det? logoer som brennes inn osv??

I butikkene så synes jeg plasma knuser det som er av lcd. Skulle jeg valgt en lcd ville en av de nye sony modellene.
    Til den bruken du nevner høres ovennevnte plasma modeller ut som det beste valget for deg. Det er ingen grunn til å frykte innbrenninger på disse med bare TV og DVD bruk.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan trygt kjøpe en av de nevnte plasma-skjermer til din bruk. Hos min gamle mor står Panasonic PA50 på dagen lang, og det har aldri vært tegn på midlertidig innbrenning en eneste gang. De nye skjermene til Panasonic og Pioneer er ikke dårligere (jeg har 427XA i stua nå), så de er et godt valg. Hvilken skjerm du bør velge, avhenger av lommeboka, men jeg ville valgt (ikke overraskende kanskje), Pioneer 427XA. Om du vil ha LCD, er det i mine øyne bare Sony Bravia W2000 eller den dyrere X2000 (med det nyeste panelet) som holder mål. Men da er prisen enda høyere. Lykke til!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! kan ikke dere som har skaffet dere en 427xa ta et bilde av herligheten og legge ut på tråden her. Er for tiden i en tilstand av beslutningsvegring hva kjøp angår og kunne trengt litt inspirasjon:-D

Hadde satt stor pris på det!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •