Lydproblem PV62

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lydproblem PV62

Jeg får ikke lyd fra min PV62 når jeg setter DVD-spilleren på bitstream. Skifter jeg til PCM går det greit, men da får jeg jo ikke surroundlyd på resten av anlegget. Har koblet DVD-spiller til skjermen med HDMI-kabel i inntak HDMI-2. Kan dette være årsaken, er det forskjell på inntakene HDMI-1 og HDMI-2? Har stelt meg sånn at det blir en masse plunder og ommøblering for å komme til og få skiftet til HDMi-1, det er derfor jeg spør.......Det står i brukermanualen at HDMI-2 kun er beregnet for digitale signaler. DVD er vel det.?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå byttet til HDMI-1, og akkurat det samme skjer. Ingen lyd fra PV62 når jeg setter DVD spiller til bitstream, men lyden er der når jeg setter den på PCM. De eneste forklaringene jeg kan hoste opp er enten at HDMI-kabel ikke virker som den skal(ny BetterCables HDMI), noe jeg tviler sterkt på, eller at TV ikke "skjønner" bitstream-lydmaterialet. Når jeg skifter scene eller foretar andre endringer i DVD-avspillinga lager TV-en en stygg kneppelyd lik den du får når du tar ut en ledning uten å ha slått av lyden først. Er det noen der ute som kan hjelpe meg med dette? DVD spilleren er en Toshiba SD-350E.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen tips?