Skikkelig kupp - eller hva sier dere?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer amorino sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skikkelig kupp - eller hva sier dere?

DDM 3700 Limited Label VEGG-TV LCD 37 <!-- för att användas på titel fältet på produktsidan. -->

Tror utfra bilder at dette er samme TV som DM Tech - men sikker er man jo aldri...

Uansett; er dette et godt kjp? 20 tommeren ble skrytt opp i skyene en gang i sommer, mens denne er et ubeskrevet blad. Noen som har sett den i bruk?

Mitt primrbehov er kabel-tv (analog), dvd og litt PS2...

Vr s snill - kom med noen skikkelige tilbakemeldinger, og gjerne fra noen som har, har sett eller som VET hva denne TVen er god for!

Om noen andre har erfaringer med DENNE - tas ogs det i mot med stor takknemlighet:

Elkjp - SHARP LC37P55E

Takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har ikke kjennskap til Limited Label i det hele tatt. Men med alternativet du har satt fra Elkjp hadde jeg ikke vrt i tvil om hva jeg hadde valgt! Sharp er i det minste et merka man kjenner fra gammelt av. For all del. Kan hende Limited Label er bra, men oversett det navnet til norsk da mann... Virker kanskje som om de som selger det tv ikke har planer om drive s lenge?

Analog Kabeltv er vel ikke anbefale p noe flat panel av noen type. Det er drlige signaler. Jeg ville nok heller funnet en 32" panel i samme priskategori.

Stikkord for denne trden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye trder
  • Du kan ikke svare p innlegg / trder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •