VQ 40-1 vrs 37WL66Z

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

VQ 40-1 vrs 37WL66Z

Valgets kvaler: Kvaliet vrs Størrelse

Jeg er på utkikk etter TV vettu, har sondert the marked og kommet fram til disse to glimrende LCD tvene. De koster det samme men er forskjellig på størrelse. Er jo ikke mulig å sette de to ved siden av hverandre å velge. Så jeg trenger litt hjelp. Er det noen som har sett disse to?

TOSHIBA 37WL66Z testvinner i Lyd og bilde

Fujitsu-Siemens Myrica VQ 40 40 tommers

Takk for hjelp

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sett noen av de to, men ut fra forumet her og tester og slikt ville jeg kjøpt Toshibaen usett fremfor Fujitsuen!

Toshibaen ble testet og funnet veldig lik med M61 til samsung!!!

Tror ikke du gjør dumt i å gå for Toshibaen jeg, selv om du "mister" 3"...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har selv kjøpt fusi vq40. kostet 10990. har ikke angret ett sekund:-). Hva får deg til å bruke begrepet "kvalitet vs størrelse"?? tror du at fusi er "lavere" kvalitet enn Toshiba? Hvem er testerne i L&B og følger de anerkjente standarder for publisering av interessekonflikter? hahahahahaha

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av heljik
    har selv kjøpt fusi vq40. kostet 10990. har ikke angret ett sekund:-). Hva får deg til å bruke begrepet "kvalitet vs størrelse"?? tror du at fusi er "lavere" kvalitet enn Toshiba? Hvem er testerne i L&B og følger de anerkjente standarder for publisering av interessekonflikter? hahahahahaha
    Bestiller fusien snart no, tosjen spratt noen lapper opp i pris. Gikk fra 10998 til 12995 på 24 timer, merkelig....

Trodde at L&B var en guide for lyd og bilde produkter og mentor for livet generelt, men så feil kan en ta altså...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min oppfattning er at Toshibaen er en bedre tv, men at F-S er en bedre skjerm.

Så hvis du bare skal plugge inn kabelen for å se "hotel ceasar" kjøper du toshibaen.
    Mens for å se innhold fra htpc velger du F-S.

Jeg valgte F-S pga. pixelmapping over dvi. Det og det at du kan henge den på veggen uten noe spesialfeste. Den ser litt stusselig ut sammen andre 40" på veggen i butikk siden den har så liten ramme.

"mye for penga" er vel et relativt begrep her, men det er nå min konklusjon.

Jeg havnet som du skjønner på F-S.

Håper å oppgradere til full hd når det er innhold, spillere og skjermer tilgjengelig og prisene er normalisert.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •