37WL66Z vs 37LB1R - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 87 av 87
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ..og her er en liten test av 32":

TrustedReviews - Toshiba Regza 32WLT68 32in LCD TV

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar.

Da får jeg lete etter en TV med 100hz da Siden det er så bra...

Når jeg endelig finner en som har 100HZ, så kommer det sikkert en ny TV som har både 1080 og 100Hz og 4 HDMI innganger:-)

Nuvel, engang må man jo kjøpe TV.

Subbacultcha

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har Toshibaen digital tuner?

Hei, har scanna igjennom dette forumet på jakt etter opplysninger, fant ikke noe men håper noen kan hjelpe meg!

Jeg kjøpte en 37''WL66Z for ikke lenge siden. Er veldig godt fornøyd med bildet, og da spes til xbox 360!

Men jeg var inne på canaldigital sine sider da jeg vurderer å skaffe en digital tuner til kabeltv. Der fant jeg en oversikt over hvilke "ekstra" kanaler man får ved overgang til dig. tuner i grunnpakken. Men flere av disse ekstra kanalene (om ikke alle) har jeg jo allerede på tv'en!?

Det får meg til å lure på om det da er digital tuner på tv'en allerede? Kunne ikke se av noen spec'er eller teknisk info på tv'en at ordet "digital" var blandet inn i tunerspec-en, men man kan jo ikke alltid vite...

Men uansett må jeg vel kjøpe en tuner med kortleser for å få tak i andre kanaler enn de som følger med i grunnpakken?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jaja

Måtte ringe toshiba tilslutt, og de kunne bekrefte at det IKKE er noen digital tuner på dette apparatet! Det var det jeg trodde menmen...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann. Kjøpte en Toshiba 37WL66Z (s) her om dagen, og den er kjempe :-D Har prøvd til ps2,dvd,Canal D. dekoder og PC. Er det noen som er i tvil åssen den fungerer med PC, så vil jeg bare si at det ikke er noe å være redd for, den fungerer utmerket til pc, over DVI hvertfall. Vet ikke helt åssen det er med HD signaler fra skjermkortet, for det har jeg ikke fått prøvd ut enda.
    Til vanlig tv titting er den også ganske bra, hvertfall med dekoder, tviler veldig på at det blir noe særlig krem med analoge signaler, men du kan jo prøve

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Foursquare
    Er det noen som er i tvil åssen den fungerer med PC, så vil jeg bare si at det ikke er noe å være redd for, den fungerer utmerket til pc, over DVI hvertfall.
    Jeg har bare kikket så vidt innom det med PC, men er det ikke mulig å velge en oppløsning som er i widescreen? Det funka greit med forskjellige 4:3-oppløsninger, men det beste jeg fikk ut av widescreen var en hvor alle fargene var helt forferdelige...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sahest
    Jeg har bare kikket så vidt innom det med PC, men er det ikke mulig å velge en oppløsning som er i widescreen? Det funka greit med forskjellige 4:3-oppløsninger, men det beste jeg fikk ut av widescreen var en hvor alle fargene var helt forferdelige...
    Stemmer det, men bilde ble ganske bra hos meg. Hvis jeg hadde wide oppløsning ble bilde for stort, men ganske klart. Jeg skal prøve med 1366*768 fra skjermkortet, hvis jeg finner en måte å gjøre det på da selvfølgelig, for det er jo ikke mulig med vanlig programvare (Catalyst CC) til Radeon korta. Eller bare bruke HD signaler fra skjermkortet, det støtter hvertfall HD, men har ingen anelse om hvordan jeg skal koble opp da, er jeg nødt til å kjøpe nye kabler, eller kan jeg gjøre det gjennom DVI/VGA?

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •