37WL66Z vs 37LB1R - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 87
    Newcomer daytona sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Motifman

Idag leverte jeg inn min 32WL66Z, som jeg har "lånt" fra Elkjøp i 29 dager, og betaler akkurat nå ca 1800,- mer for 37"'eren. Moro
    Absolutt ingenting å være stolt av syntes jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett om det er noe å være stolt av eller ikke, hadde jeg syntes det hadde vært ufattelig moro hadde jeg vært i Motifmans sko.

Jeg venter på svar fra MPX. *krible i magen*

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av daytona
    Absolutt ingenting å være stolt av syntes jeg.
    Vet du hva, jeg er faktisk totalt enig med deg! Skammer meg egentlig over det, men greide ikke å la være når tilbudet fra XD kom! Helliuhell at jeg ikke hadde hatt tv'n fra Elkjøp i mer enn 29 dager.....

Men sånn ble det nå denne gangen. Sabla dumt av meg å "briefe" med det! Kunne ikke vært mer enig med deg i det....

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått ordnet det med MPX, og kontoen min blir trukket 11698 blanke kroner. Skulle gjerne gitt MPX 6 stjerner her, men siden det tok så lang tid å få fikset får de bare 5 :P

Wohoooo !

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ålrait! 10 551,- på MPX.no må vel være grei pris!?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    11698 er faktisk 2100 kr. billigere enn den er priset til hos MPX nå, som faktisk er billigste nettbutikk nå.(netshop er billigere, men med frakt blir de dyrere).

Betaler faktisk bare ca. 1500 mer for 37" enn en 32" koster. Wohoo, kupp! Gleder meg som en unge til den kommer i hus, da blir det mye fotball, film og spilling! Nintendo Wii blir knall på denne skjermen, spesielt slike aktive spill som Wii sports.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var også så heldig å få tv'n til 11698,- på mpx. Når jeg fikk den i går la jeg merke til at den hadde en ekstra bokstav i modell navnet 37WL66ZS. Altså en S på slutten. Noen som vet hva som er forskjell med og uten S ?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke snøring på hva S'en betyr.

Fikk den i går? Trodde de hadde vært tom for skjermen en god stund, mulig jeg som husker feil.

Hva er førsteinntrykket av skjermen? Er du fornøyd? pluss/minus? Døde piksler?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thomaslo
    Jeg var også så heldig å få tv'n til 11698,- på mpx. Når jeg fikk den i går la jeg merke til at den hadde en ekstra bokstav i modell navnet 37WL66ZS. Altså en S på slutten. Noen som vet hva som er forskjell med og uten S ?
    Jeg fikk den også igår. Kjøpte den på XD.no!

Min heter Toshiba Regza 37WL66ZS min også. Etter hva jeg kan se på nettet er ikke Regza vanlig på 37", men på 40"'eren. Vet ikke hvorfor vi har fått det, men er jo nødt til å være noe som er nyere....

S-en skulle jeg gjerne likt å vite hva står for! Uansett er jeg drit fornøyd. Mer fornøyd med denne enn med 32WL66Z. Synes bildet her er bedre, men tror jo egenlig ikke det er det!

Er hvertfall dødsfornøyd med en så bra TV til kun kr 10992,-! Kjapp levering var det også.. Gled dere dere som har denne tv'n i vente

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Motifman
    S-en skulle jeg gjerne likt å vite hva står for!
    Jeg vet ikke om dette hadde noe med S'en å gjøre, men jeg leste på et annet forum at tv'er lever med svart skrift på esken var av en nyere batch. Der skulle det visstnok være forbedret ang baklys-lekkasje. Til gjengjeld var det ett større problem med buzz'ing. det betydde slik jeg forsto det en liten buzz'e lyd fra tv'en hvis lyden var slått av og man hadde baklys skrudd på fullt.

Kan ikke gå god for dette, men slik jeg tolket det.

Thomas

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett litt forskjellig om hvilke innganger det er på denne TVen. MPX skriver "Tilkoblinger - innsignal: 2 x HDMI 2 x SCART (1x RGB, 1x S-VHS, 2x AV) 1x S-video, 1x Video, 3x Audio, HDMI (inkl. HDCP) PC-inngang (1080i/720p)"

Hva vil PC-inngang si? VGA (D-SUB) eller DVI?

Hvor kobler man til komponentkabel?

Fortsatt ny innen TV-verden

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thomaslo
    Jeg vet ikke om dette hadde noe med S'en å gjøre, men jeg leste på et annet forum at tv'er lever med svart skrift på esken var av en nyere batch. Der skulle det visstnok være forbedret ang baklys-lekkasje. Til gjengjeld var det ett større problem med buzz'ing. det betydde slik jeg forsto det en liten buzz'e lyd fra tv'en hvis lyden var slått av og man hadde baklys skrudd på fullt.

Kan ikke gå god for dette, men slik jeg tolket det.

Thomas
    Dette høres faktisk riktig ut Thomas. Når jeg justerte baklyset til mindre enn det som var default, kom det en summelyd fra TV'n, men med en gang jeg gikk tilbake, så forsvant lyden! Kan altså være noe i det du sier...

Kjenner egentlig at jeg ikke orker å bry meg mer. Nå er TV'n i hus, og jeg er storfornøyd!!!! Men konge at du fant det ut...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Motifman (eller andre): Lyst til å ta en kikk på posten min og komme med respons?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke koblet til pc enda. Tv'n har både vanlig pc kontakt og 2 hdmi kontakter. Man kan vell koble pc til alle disse 3 tror jeg. Se side 6 i manualen http://www.toshiba.ch/consumer/lib/O...es_english.pdf

Thomas

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Manualer inneholdt all info som var nødvendig ja Kunne godt vært en ekstra komponentinngang, men ellers bra.

Takker for linken

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, jeg ser at 37WL66ZSG koster 10696,- på Stretto nå, og lurte på om det er samme modell som 37WL66Z? Da er det vel et bra tilbud i såfall - er det ikke?

Skal bruke tven til TV-titting, DVD og 360 etter hvert.Anbefales kjøpt? Eller tror dere prisene vil synke mye på denne og 32WL66 nærmere nyttår? (nyttårssalg osv).

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne tråden burde bli flyttet til prisjakt da diskusjonen som går her har absolutt ingenting med WL66Z VS LB1r å gjøre.

En annen ting som forundrer meg er hvor mye markeds makt lyd & bilde faktisk har.. Denne tv'en er langt ifra så fantastisk som L&B skal frem til. Den har ikke akkurat fått gull resultater i alle tester den har vært i.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm, denne tråden er gammel, men Revox siden du ikke ser ut til å være særlig begeistret for Toshiba's 37 tommer, hva mener du er den beste 37 tommeren til denne prisen ? Vurderer å kjøpe enten Toshiba eller 37 tommeren til Panasonic (PV 60E), men er litt redd for å kjøp den da jeg har barn som skal bruke tv'en til spilling av PS2,GameCube etc. Men siden mange mener innbrenning ikke er et tema på denne Tv'en så er det aktuelt med plasma allikevel.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aiuL
    Hei, jeg ser at 37WL66ZSG koster 10696,- på Stretto nå, og lurte på om det er samme modell som 37WL66Z? Da er det vel et bra tilbud i såfall - er det ikke?

Skal bruke tven til TV-titting, DVD og 360 etter hvert.Anbefales kjøpt? Eller tror dere prisene vil synke mye på denne og 32WL66 nærmere nyttår? (nyttårssalg osv).
    Jeg får en 37WL66ZSG, er hos Tollpost nå. Synd e ikke kjører ut på lørdager, da hadde den vært her i morgen.

Så ja, 37WL66Z = 37WL66ZSG

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Labbe
    Hm, denne tråden er gammel, men Revox siden du ikke ser ut til å være særlig begeistret for Toshiba's 37 tommer, hva mener du er den beste 37 tommeren til denne prisen ? Vurderer å kjøpe enten Toshiba eller 37 tommeren til Panasonic (PV 60E), men er litt redd for å kjøp den da jeg har barn som skal bruke tv'en til spilling av PS2,GameCube etc. Men siden mange mener innbrenning ikke er et tema på denne Tv'en så er det aktuelt med plasma allikevel.
    Panasonic'en er ihvertfall langt bedre billedmessig enn Toshiba'en. Ingen tvil om det. Bildebehandling,Fargedybde,Sortnivå,Innsynsvinkel alt går til panasonic'en. Innbrenning er et sjeldent problem på denne og man må nesten gå inn for det om man skal oppnå det. Litt playstation etc har ikke så mye å si. Tv'en kan trenge litt innkjøring i begynnelsen muligens men ellers er det forsjovet bare tut og kjør.

Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •