Offisiell tråd for Sony KDL-40W2000 - Side 31

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 31 av 35 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 SisteSiste
Viser resultater 601 til 620 av 700
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

40W2000 eller PT-AX100

Denne prosjektoren har jo fått gode anmeldelser, at den fungerer godt i lys og at den er relativt stillegående. Men tven er jo som sagt mindre kluss med i bruken. Men så ser jeg sjelden på tv, for det meste filmer og nedlastede serier. Hmm. Nei, jeg tror jeg går for prosjektor, så om et års tid er kanskje 1080p tver i 46" rimelig nok for meg også!

Da er allerede feriepengebudsjettet planlagt for neste år! Men takk for innspill. Har en kompis som har den tven der, og den er knallgod. Har enda ikke sett prosjektoren i bruk, så håper jeg ikke blir skuffet. Kan gi en lyd om det over helgen... :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå koster tv en kun 15200,- + Frakt.. E vell verdt det eller ?

AMENTIO / SONY 40IN KDL40W2000AEP HD READY BRAVIA EX S-PVA FULL HD IN

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av donkykong
    Nå koster tv en kun 15200,- + Frakt.. E vell verdt det eller ?

AMENTIO / SONY 40IN KDL40W2000AEP HD READY BRAVIA EX S-PVA FULL HD IN
    Ser på linken at det står BRAVIA EX, men w2000 er vel bare utstyrt med den
    vanlige bravia engine, og ikke bravia engine EX som man finner på x2000...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm eg har isje helt skillz.. ehh er det isje ekte W2000 denne linken eg postet ? hva betyr den P en bakerst, at det er Polsk modell.. er det noe ulemper med det ?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke noe galt med den.

AEP betyr Europeisk modell tror jeg.

De har ikke nevnt EX noe annet sted enn i overskriften, de andre opplysningene er korrekte.

Det er lett å gjøre en slik liten skrive feil med alle de betegnelsene som produsentene bruker på sine hundre forskjellige modeller.

TVen er meget bra, har selv 46" versjonen, og eneste problem jeg har med den er at den ikke kan vise 4:3 og ikke-anamorphiske bilder korrekt via HDMI. Med andre ord den har problemer med å vise bildene på gamle filmer, og DVDer som ble utgitt opptil 2000

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.. Tror eg slår till.. begynnte bare å lure på om det var noe snusk med den tv en der siden amentio selger den til sånn 2-3000 billigere enn noen andre liksom.. men hvor langt unna bør jeg sitte fra skjermen , for mellom veggene mine er det 3 meter så vet isje om 40" blir for stort. Kompisene mine sier det er bare go go go.. Men sånn når eg er i butikkene og ser på skjermer der så er det helt kuka dårlige bilder de viser. Kornete og jævligt. Så kjøpte en kompis av meg en 37" LCD LG og hjemme hos han på bare vanlig antenne signaler så vara bildene mye bedre enn i butikken hvor de viste digitale signaler osv..

Har kabel fra CD , men blir nok mest brukt til 360 og må nok få meg Ps3 og koblet opp til PC. Har lest at den har 1:1 pixel mapping . Men har og lest at folk ikke får det helt skikkelig till ? :| Må vell funke fett å laste ned filmer fra nettet sånne 720p og 1080p filmer . Ligger jo en hel skokk av de på nettet fra 3-30gb pr film og for så å spille de av på W2000 en ?
    Er jo dritt bra bilde bare på pc skjermen min nå 20" Wide skjerm fra Dell liksom :\

Intermediate RockyIII sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har prøvd blu-ray/hd-dvd på sony W2000 og panasonic Px70 og sammenlignet ?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.. Tror eg slår till.. begynnte bare å lure på om det var noe snusk med den tv en der siden amentio selger den til sånn 2-3000 billigere enn noen andre liksom.. men hvor langt unna bør jeg sitte fra skjermen , for mellom veggene mine er det 3 meter så vet isje om 40" blir for stort. Kompisene mine sier det er bare go go go.. Men sånn når eg er i butikkene og ser på skjermer der så er det helt kuka dårlige bilder de viser. Kornete og jævligt. Så kjøpte en kompis av meg en 37" LCD LG og hjemme hos han på bare vanlig antenne signaler så vara bildene mye bedre enn i butikken hvor de viste digitale signaler osv..

Har kabel fra CD , men blir nok mest brukt til 360 og må nok få meg Ps3 og koblet opp til PC. Har lest at den har 1:1 pixel mapping . Men har og lest at folk ikke får det helt skikkelig till ? :| Må vell funke fett å laste ned filmer fra nettet sånne 720p og 1080p filmer . Ligger jo en hel skokk av de på nettet fra 3-30gb pr film og for så å spille de av på W2000 en ?
    Er jo dritt bra bilde bare på pc skjermen min nå 20" Wide skjerm fra Dell liksom :\
    Jeg har 46 tommeren, og sitter under 3 meter unna, og på bilder fra GET (RGB scart) så er ingenting kornete. 40 " vil bli mindre. Spill er mye lettere, da de har mindre fargespekter enn vanlige bilder. Men PS2 og spill av eldre type vil uansett se råttent ut, noe grafikken i utgangspunktet også er

Men fra PS3 og andre så er det supre bilder.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snyggt =D får bestille når lønningen poppar innat =D

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.. leste på sony.no på w2000 at spesifikasjoner kan variere noe fra land til land. så er bare jævla skeptisk på den AEP for det er ikke alle webshopper som har den med... link Sony KDL-40W2000 lcd tv - prissammenligning

EDIT: Fjernet, prisdiskusjon.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EDIT: Dette er en teknisk tråd, vennligst forhold prisdiskusjon til "pris-og produktjakt".

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En kompis har denne tv`en, og han har litt problemer med og få 1080p signal inn på tv`en over VGA fra xboxen... Støtter ikke denne tv`en 1080p over VGA eller komponent? Han spiller filmer og alt annet fra xboxen så han trenger svar på dette. Å jeg tenkte og hjelpe han litt =)

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BanAnus
    En kompis har denne tv`en, og han har litt problemer med og få 1080p signal inn på tv`en over VGA fra xboxen... Støtter ikke denne tv`en 1080p over VGA eller komponent? Han spiller filmer og alt annet fra xboxen så han trenger svar på dette. Å jeg tenkte og hjelpe han litt =)
    Den støtter kun 1080i over komponent, og kun opp til 1366x768 eller 1280x1024 via VGA, står beskrevet godt i manualen.

Men enkelte har fått 1920x1080 (p) over VGA til å fungere, men da med mye tweaking via powerstrip til PC.

Bla bakover i tråden så finner du mange innlegg om dette temaet. (10-20 sider)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt denne tv'en i snart et halvt år, og kjører fint 1080p via VGA fra XBox 360. Aldri hatt noe trøbbel med det. Edit: Merk at skjermen offisielt ikke støtter 1080p over VGA, derfor må du trykke OK-knappen for å få bort "oppløsning ikke støttet"-meldingen som kommer. Men bildet er fin-fint, det...

Dog skal det nevnes at enkelte mener at bildet fra 360'en via VGA har vært litt "blast" sammenliknet med 1080i via Component som har mere sprut i fargene.

Dog har siste Update til Xbox'en bedret på dette, da man kan velge hvilken VGA-profil man ønsker å benytte :-) (ikke spør meg om detaljer rundt VGA-profiler.. har bare skjønt at ulike skjermer støtter/takler ulike profiler på ulike måter)

Håper dette ble litt klarere...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har opplevd litt etterslep på visse sendinger. Kikket akkurat på The Voice (Canal Digital) og videoen Mira Craig - Leo (hvor det er masse bevegelser av kameraet og det som filmes), og ble nesten svimmel av all etterslepet. Kan det være signalene som ikke er gode nok på denne kanalen, og/eller er det flere tv-innstillinger som påvirker dette til tider ubehagelige synet? Kikket igjennom manualen og så innstillingen Filmmodus Auto 1 og Auto 2 som skal hjelpe mot etterslep på filmer, men ser ingen forskjell på disse. Noen andre som har merket seg forskjeller der?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mest sannsynlig så er det sendingen selv. De fleste kanaler er altfor mye komprimert. Så når TVen da skalerer opp bildet for å tilpasse det skjermen så blir det nok uheldige bivirkninger.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.. Tror eg slår till.. begynnte bare å lure på om det var noe snusk med den tv en der siden amentio selger den til sånn 2-3000 billigere enn noen andre liksom
    Jeg kjøpte min derfra og hadde ingen problemer med dem

Newcomer TheOats sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.
    Lurte på en ting, på komplett.no er det en liten bruker anmeldelse av denne tv'n, og han sier at gears of war på 1080p er fett, men jeg tror jeg leste at denne ikke støtter det over komponent. Er ikke ute etter ham, men lurer bare på om den støtter 1080p over komponent eller ikke?

Edit:
    Leste lengre oppe på siden at den bare støtter 1080i over komponent :P
    Det var jo litt synd siden jeg har "gammel" xbox360.

Er det noe/mye forskjell på de to?

Newcomer TheOats sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok et litt teit spm: er det vanskelig å få av de teite klistermerkene på tv'en uten at det henger klister igjen? (Har ikke prøvd ennå :P)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe problem, de glir rett av uten problemer (nå henger 1080-klistremerket på kjøleskapet ;-)

Side 31 av 35 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •