Offisiell tråd for Sony KDL-40W2000 - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 35 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 700
    Intermediate technophile sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    [EDIT: 14/2: Nye innstillinger lagt inn. Jeg har kommet frem til at Backlight = 3 gir et litt mer dynamisk bilde enn de opprinngelige innstillingene (for enkelte filmer ble Backlight = Min litt for blasst). De andre parameterne er justert i forhold til denne verdien, slik at skjermen faller innenfor de anbefalte grensene til kalibreringsvideo'en.

Som nevnt tidligere idag vil jeg poste innstillingene jeg har kommet frem til etter at jeg kalibrerte skjermen. Her er innstillingene sammen med noen korte forklaringer:

Men først et viktig poeng: Innstillingene er basert på lysforholdene i mitt rom og maskinvaren jeg bruker. Det er ingen 'garanti' for at innstillingene vil gi samme resultater i ditt rom og med dine komponenter. Det er også grunnen til at jeg har beskrevet premissene og forsøkt å forklare bakgrunnen for noen av mine valg. Det å bare liste opp innstillingene er egentlig av liten nytte for andre dersom de ikke vet hvilke betingelser som ligger til grunn for kalibreringen.

Oppsett:

Sony KDL-40W2000
    Denon DVD-3910 (RGB, Nordost Wyrewizard HDMI).
    Toshiba HD-E1 (QED Qunex HDMI-P)

Innstillinger for 3910:
    - 720p (mer om dette senere)
    - Ingen form for skarphetsforbedring
    - Enhanced Black Level er slått på.

Innstillinger for HD-E1:
    - 1080i

Kalibreringsverktøy:
    DVE

Lysforhold:
    Mørkt. En dempet, varm (farge) lampe sørger for bakgrunnsbelysning bak skjermen.

Andre faktorer:
    Bildet er kalibrert for filmtitting, med 'rene' digitale videokilder. Innstillingene her er *ikke* myntet på analoge kabel TV-sendinger o.l. (man kan forøvrig stille inn skjermen individuelt for ulike kilder). Jeg ønsker i utgangspunktet at TV-apparatet skal 'tukle' minst mulig med bildet.

Innstillinger:
    Jeg har tatt bilder av skjermen som viser innstillingene (se vedlegg). Jeg glemte å legge ved skjermbilde av Advanced Settings, men disse innstillingene er forklart nedenfor. Merk: Picture-innstillingene forutsetter at Power Saving er satt til High, som beskrevet nedenfor. Disse verdiene ville ellers gitt et unaturlig bilde i mitt oppsett.

Forklaringer:

Set-Up:

Power-Saving: Low
    Denne innstillingen gjør at baklyset kan justeres ned og bidrar til bedret svartnivå. Folk som sliter litt med Mura-effekten kan minske denne effekten vesentlig ved å dempe baklyset på denne måten. En kan også bruke Power-Saving: High, men da mister man muligheten for å endre baklysnivået for hver videokilde.

Light sensor: Off
    Denne er satt til Off, slik at lysnivået ikke endres automatisk.

Picture:

Backlight: 3
    Denne er satt til 3 for å oppnå en bra balanse mellom svartnivå og dynamikk. Lavere verdier gir et litt for blasst bilde, mens høyere verdier svekker svartnivået.

Contrast: 85
    Når baklyset er satt til laveste verdi, kan denne verdien skrus opp en del uten at de lyseste partiene brenner ut og uten at de mørkeste partiene blir for mørke (tap av mørke nyanser). Ved å øke denne verdien får jeg også utnyttet mer av dynamikken i bildet som W2000 kan levere. Verdi 85 er veldig tett opp mot den maksimale akseptable verdien (ved 90 begynner de lyseste partiene å 'smelte' sammen).

Brightness: 57
    Denne verdien gir et bilde som ikke ser overeksponert ut i forhold til referansebildet. I enkelte tilfeller kan denne verdien økes til 60, dersom bildet blir for mørkt. Høyere verdier enn dette gir et litt blassere bilde.

Colour: 50
    I enkelte filmer kan denne verdien virke en smule for lav og den kan den oppjusteres til 55. Men høyere verdier gir en litt unaturlig rødtone.

(Det går an å endre RGB-verdiene i service-menyen, men denne har jeg så langt ikke foretatt noen endringer i.)

Colour Temperature: Normal
    Denne verdien ga den mest 'nøytrale' gråskalaen.

Sharpness: Min
    Denne er satt til aller minste verdi for å unngå unødig støy og halo-effekter i bildet. Bildet som leveres av DVD-spilleren er skarpt nok fra før av (i de tilfellene hvor det dreier seg om en dårlig transfer med veldig mykt bilde, så foretrekker jeg å bruke skarphetskontrollen til DVD-3910, som introduserer minimalt med 'artifakter').

Noise Reduction: Off
    Siden det her brukes en 'ren' digital kilde så vil noise reduction bare gjøre ting verre. Denne funksjonen har mer for seg dersom man bruker analoge kilder med støy/forstyrrelser i, som f.eks. analog kabel-TV.

Advanced Settings:
    Her er alle innstillinger satt til Off, bortsett fra Colour Space som er satt til Normal. En skulle kanskje tro at denne bør være satt til Wide for å øke fargerommet, men denne introduserer et rosa skjær i det røde spekteret (ihvertfall på min skjerm). Dette medfører at hudtoner får en unaturlig farge. Jeg la merke til dette før jeg begynte å kalibrere skjermen med referansebilder, men kalibreringen bare understreket inntrykket mitt.

I alle oppløsninger under 1080 så falt ca. 2,5% av bildet utenfor skjembildet (overscan). Men Sony'en støtter 1:1 mapping når den fores med 1080-signaler (noe som referansebildene også kunne bekrefte).

Newcomer Rambol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jeg SKUFFET! Har gledet meg som en hund til å få min 40w2000 i hus, men når den først kom så var gleden kortvarig... I og med at jeg har en 2 åring joggende rundt i huset så er det et must at tv'n må henge på veggen hvis ikke er den ødelagt innen helgen er over...

Da jeg skulle montere veggfestet bak på tv'n så viser det seg jammen meg at skruehullene i tv'n er gjenget feil, såpass at det er helt umulig å få gjort noe med det..er helt umulig å få skruene til veggfestet inn i 2 av hullene på venstre side, absolutt ikke noe problem på høyre side. Er det noen som har støtt på noe lignende problem?

Hadde sett for meg en hyggelig helg med ny tv...men neida. Er vel bare min flaks at jeg får servert en blå-mandags-tv....:cry:

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, du sier at hullene er gjenget feil. Dette er kanskje et dumt spørsmål, men jeg spør allikevel for sikkerhets skyld: Bruker du SU-WL51 festebraketten som nevnes i manualen? De påpeker at du kun skal bruke denne braketten.

Der står det også at TV'en bør ("strongly recommends") festes av 'profesjonelle' ("Do not attempt to install it yourself") av sikkerhetsgrunner.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen.
    Nei jeg bruker ikke sony sitt orginale veggoppheng da dette kostet kr 3500 og den prisen syntes jeg var for drøy!
    Det er helt klart at det er gjengene det er noe galt med i og med at alle skruene passer fint i de tre hullene på høyre side samt det ene hullet på venstre side, men de to siste er det absolutt null sjanse til å få skrudd langt nok inn. I tillegg ser det jammen ut til at noen har tuklet med en skrutrekker i skruene som holder tv'n sammen, så jeg ser ikke bort fra at jeg har fått meg et tidligere returprodukt...:evil:

Fikk noen gode tips til veggoppheng tidligere i denne tråden, så jeg tror ikke jeg er den eneste som benytter meg av uorginale varer. Hadde Sony hatt fornuftige priser på denne metallbiten så hadde jeg selvfølgelig kjøpt den. Dersom noen har link til et sted (i Norge) hvor det koster mindre enn 2 lapper så gi meg gjerne et hint om det...blir i så fall veeeldig glad

Kikket raskt igjennom bruksanvisningen før jeg åpnet esken, kunne ikke se at det stod noe som helst vedrørende veggoppheng der i det hele tatt jeg. Hvor leste du at dette burde gjøres av profesjonelle folk?
    Ville tro at det ikke skulle være så hokus pokus å skru i 6 skruer, men jeg kan jo selvfølgelig ta feil kommer da til å gråte voldsomt over spillt melk dersom den går i bakken...he he.

Vel vel, får høre hva butikken sier, orker ikke bli sur...ordner seg som regel for snille gutter....:???: Takk for svar ihvertfall...var litt oppgitt i stad, men men

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glemte å si litt om hva jeg synes om skjermen etter kalibreringen:

Skjermen produserer noen av de beste bildene jeg har sett på en flatskjerm: Jeg synes kontrasten, dynamikken og metningen er veldig bra. Her var det forbedringer å se i forhold til min gamle Samsung LE32R41B, som heller ikke var noen 'pushover' (Samsungen var en testvinner da den kom i 2005). Det er spesielt dynamikken i bildet som er bedre i forhold til Samsungen og tidligere LCD-generasjoner (jeg har/har hatt 5 LCD-skjermer de siste årene, både til PC-bruk og film).

En av mine første LCD-skjermer for PC-bruk var en Samsung, basert på deres PVA-teknologi. Billedkvaliteten var såpass dårlig (ujevn fargegjengivelse, begrenset innsynsvinkel, dårlig svartnivå osv) at jeg byttet den ut etter en stund med en Xerox-skjerm. Mitt inntrykk var at S-IPS teknologien (fra LG.Philips) var bedre. W2000 bruker visstnok et Samsung S-PVA panel og det er helt tydelig at det har vært gjort betydelige fremskritt innen denne teknologien.

Svartnivået er også imponerende. Nå er det fremdeles et lite stykke igjen til det kullsvarte nivået jeg hadde på min Philips 32 tommer for noen år tilbake (dette var forøvrig en veldig bra CRT-skjerm i 15K+ kroners klassen), men svartnivået er allikevel såpass bra at det ikke virker sjenerende under mørke lysforhold.

Litt om HD-bilder:
    Jeg har testet skjermen med 1080p materiale fra PC'en min og HD-DVD filmer fra HD-spilleren. Det er her TV'en virkelig imponerer. Bildene er sylskarpe og en får en dybdefølelse som er nærmest fraværende med SD-bilder. Nå har jeg hatt en 1920 x 1200 monitor en god stund, så HD-materiale var ikke helt fremmed for meg, men størrelsen til Sony'en gjør at bildene får større 'slagkraft' når de sees der.

Jeg fikk ikke 1080p-oppløsning til å fungere via DVI->VGA mot Sony'en (men det skal visstnok fungere med verktøy som f.eks. Powerstrip), så jeg skaffet meg en DVI->HDMI kabel istedet. Der fungerer nemlig 1080p uten problemer. Skjermkortet mitt (XFX 8800GTX) gjenkjente også Sony'en som et HDTV-apparat. En annen fordel med en slik kabel (i forhold til VGA) er at bildet på skjermen ble litt skarpere.

Den stygge skaleringen som preget SD-materiale i 1080i fra Toshiba'en er forøvrig fraværende ved avspilling av 1080p materiale i 1080i (siden bildet ikke lenger trenger å oppskaleres).

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rambol
    Nei jeg bruker ikke sony sitt orginale veggoppheng da dette kostet kr 3500 og den prisen syntes jeg var for drøy!
    Ja, det var litt stivt, men det spørs vel ikke om det er verdt prisen? Vet forhandleren din om noen gode (billigere) alternativer som har fungert i praksis, kanskje?

I tillegg ser det jammen ut til at noen har tuklet med en skrutrekker i skruene som holder tv'n sammen, så jeg ser ikke bort fra at jeg har fått meg et tidligere returprodukt...:evil:
    Det vil i så fall forklare en del...

Dersom noen har link til et sted (i Norge) hvor det koster mindre enn 2 lapper så gi meg gjerne et hint om det...blir i så fall veeeldig glad
    Vet ikke om admin er så begeistret for at vi starter å diskutere priser her, men har du forsøkt Komplett.no?

Kikket raskt igjennom bruksanvisningen før jeg åpnet esken, kunne ikke se at det stod noe som helst vedrørende veggoppheng der i det hele tatt jeg. Hvor leste du at dette burde gjøres av profesjonelle folk?
    Det står ikke i selve hovedmanualen, men i et eget hefte som følger med. Dette heftet skal gis til en 'profesjonell' installatør ved installasjon, ifølge manualen. Dersom du har fått deg et returprodukt, kan kanskje det forklare at denne manualen ikke fulgte med? Det kan jo tenkes at det står visse ting der som du kanskje har oversett?

Ville tro at det ikke skulle være så hokus pokus å skru i 6 skruer, men jeg kan jo selvfølgelig ta feil kommer da til å gråte voldsomt over spillt melk dersom den går i bakken...he he.
    Ja, det hadde vært ganske surt Se om du kan finne manualen for festebraketten på Sony's supportsider.

Vel vel, får høre hva butikken sier, orker ikke bli sur...ordner seg som regel for snille gutter....:???: Takk for svar ihvertfall...var litt oppgitt i stad, men men
    Vel, får håpe at ting ordner seg

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja. Blir vel til at jeg tar meg en tur til Sony butikken til uken for å forhøre meg litt rundt dette.

Kan ikke se å ha fått et slikt hefte med tv'n jeg....det var jo rart, alle heftene lå jo i lukkede poser, eneste som var der ved siden av selve manualene på div språk var garantiheftet samt koblingsskjema for elektronikken...urgh, får vel åpne esken igjen for å forsikre meg om at jeg ikke har oversett noe nå da....

Fant dessverre ikke noe vedr SU-WL51 på sony sine support sider.

...........og der var jeg tilbake etter å ha gått igjennom esken igjen.....og riktig nok....jeg hadde oversett de to monteringsanvisningene som lå mellom manualeneops: .....takk for den infoen.
    Fremgikk ikke så altfor mye som kunne gjøre meg klokere på dette punktet, men får høre med sony butikken...de har vel hengt opp et par tv'er i sin tid...

Active cozmo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rambol
    Tja. Blir vel til at jeg tar meg en tur til Sony butikken til uken for å forhøre meg litt rundt dette.

Kan ikke se å ha fått et slikt hefte med tv'n jeg....det var jo rart, alle heftene lå jo i lukkede poser, eneste som var der ved siden av selve manualene på div språk var garantiheftet samt koblingsskjema for elektronikken...urgh, får vel åpne esken igjen for å forsikre meg om at jeg ikke har oversett noe nå da....

Fant dessverre ikke noe vedr SU-WL51 på sony sine support sider.

...........og der var jeg tilbake etter å ha gått igjennom esken igjen.....og riktig nok....jeg hadde oversett de to monteringsanvisningene som lå mellom manualeneops: .....takk for den infoen.
    Fremgikk ikke så altfor mye som kunne gjøre meg klokere på dette punktet, men får høre med sony butikken...de har vel hengt opp et par tv'er i sin tid...
    Har du sjekket W2000 tråden på avforums.com ? Kan jo være at noen der har prøvd å henge opp sin w2000.......

cozmo

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei det har jeg ikke. Får sjekke litt der også. Takk for tipset.

Active cozmo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hakking v/ avspilling av BlueRay

Var innom Sony-senteret på CC-Vest på vei hjem i dag - primært for å se om de hadde en Bravia fra U-serien utstilt som et alternativ til en tv nr 2 i huset.

Kom i prat med en av selgerne og endte opp med å beskue en 46" W2000 som ble matet med BlueRay materiale. Fin sjanse til å nyte hvordan dette blir seende ut på sikt tenkte jeg, og ble stående å studere filmen (var noe sci-fi greier).

Det første som slo meg var at det hele hakket ved panoreringssekvenser. Selv om detaljnivået var fantastisk overskygget denne hakkingen opplevelsen - og jeg kjente at hårene reiste seg bak i nakken ; er det sånn det kommer til å bli på min egen W2000 med BD også ?

Prøvde å spørre selgeren litt om 1080p/24 problematikk vs 60Hz osv - men han ante ikke hva jeg pratet om. Det andre folk har snakket om ang 1080p/24 så desverre ut til å matche det jeg så

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen hakking hos meg når jeg ser HD-DVD fra pc'en i 1080p/60. (Med Xbox 360 addon)
    Er ikke det også filmer som er 1080p/24?

Newcomer eminate sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tv i hus

Da falt også mitt valg på en 40W2000.. kjøpte en i går og er så langt strålende fornøyd. Fint bilde med kabel tv. Har ikke rukket å kalibrere noe enda.

Takk til et bra forum. Det hjalp meg stort i å velge tv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    technophile
    Vet ikke om admin er så begeistret for at vi starter å diskutere priser her, men har du forsøkt Komplett.no?
    eller Hardware.no Prisguiden,veldig fint sted å finne tver også videre

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jeg skikkelig skuffet....over meg selv...:-D
    Viser til mine oppgitte innlegg på denne siden og nå er jeg nesten så flau at jeg måtte tenke meg om to ganger før jeg fant ut at det var på sin plass og innrømme sine feil...ops: Håper dette kan hjelpe andre som ved første forsøk blir like oppgitt som jeg var....he he

Dersom det er noen som skal henge opp denne tv'n på veggen så merk følgende...Alle skruene til veggbraketten er mulig å skru helt inn i oppheng-festene i tv'n med unntak av de to øverste på venstre side (dersom du ser tv'n bakfra). Var så lur og brukte en lommelykt til å lyse inn i disse to hullene...og de var plugget igjen halvveis inn i hullet....ikke rart skruene ikke ville lengre inn da! Vel vel, er vel noe sensitivt utstyr bak disse to skruehullene da som ikke hadde hatt godt av å få en skrue gjennom seg. Beklager mine tidligere frustrerte innlegg, men nå skal det etterhvert bli bilde i stua her også...(forhåpentligvis..:-D )

Takk for svarene jeg har fått. Når det gjelder veggfestet til tv'n så kjøpte jeg et oppheng hos Clas Ohlsson med tilt. Er nå veldig usikker om jeg skal benytte dette eller bytte det til et litt smalere et....trodde tv'n var litt tyngre enn hva den var...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppheng av W2000

Rambol: Hvordan ble tven på veggen med 2 av skruene halvveis inne?
    Gikk det greit?

Vurdere sterkt å kjøpe denne TVen jeg også etter å ha lest igjennom denne tråden, men en ting jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med er:

Finnes det hjemmekino annlegg (forsterker, spiller og høytalere i en pakke) som kan skalere opp til 1080i?
    Jeg har sett noen kombianlegg som skalerer til 1080p, men jeg er usikker på hvordan bildet blir da. Noen som har noen tips?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Tv'n kom først opp i går...måtte snekre litt først for å få et skikkelig oppheng.

Det gikk veldig greit med skruene bak på tv'n. Jeg byttet det veggfestet jeg hadde kjøpt hos Clas Ohlsson med et Vogel oppheng kjøpt hos Smart Club, kostet kr 690 meget fornøyd med det. Skruene som fulgte med dette veggfestet passet bra i lengden så jeg trengte ikke å kutte de pga de to festene som var plugget halvveis inn....men det kan det være at du må gjøre for å få veggfestet til å sitte godt bak på tv'n. En annen ting som er litt teit er at det bak på tv'n sitter et par skruer som stikker litt for langt ut og som kommer i konflikt med veggfestet, men dette fikser du ved å legge mellom noen litt tjukke skiver.
    Jeg fikk ikke testet så mye i går, men det lille jeg fikk sett var veldig bra, så løp og kjøp....:-D

Ditt andre spm kan jeg dessverre ikke svare på.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har dessverre ikke skummet igjennom hele denne lange tråden, men er det noen som kan si om den innebygde TV-tuneren i W2000 er god?

Jeg har sett dårlige resultat i fra andre innebygde TV tunere i LCD tv som har blitt mye bedre ved å f.eks bruke tuneren i en VHS spiller.

Jeg har digital dekoder fra Canal Digital kabel TV, men har behov for å skifte over til analogt signal inn på TV tuneren i de tilfeller jeg tar opp på HDD opptakeren fra digitalt og ønsker å se på noe annet imens

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Barrabas
    Jeg har dessverre ikke skummet igjennom hele denne lange tråden, men er det noen som kan si om den innebygde TV-tuneren i W2000 er god?

Jeg har sett dårlige resultat i fra andre innebygde TV tunere i LCD tv som har blitt mye bedre ved å f.eks bruke tuneren i en VHS spiller.

Jeg har digital dekoder fra Canal Digital kabel TV, men har behov for å skifte over til analogt signal inn på TV tuneren i de tilfeller jeg tar opp på HDD opptakeren fra digitalt og ønsker å se på noe annet imens
    TVen har bra kvalittet på analog, før og etter man har kalibrert den fra SVT2 sitt prøvebilde, man skal jo ikke forvente uber bra kvalittet på analog!

+ ok analog kvalittet ( ikke forvent det beste, er bedre en andre tver)
    + super bra HD kvalittet
    + 1920x1080 oppløstning (alså vis du finner døde pixler så vil man ikke se dem vis man sitter 2 meter eller mere unna tven )
    + masse instillings muligheter på alle inngangene
    + 2x 1080p hdmi's
    + 1:1 Pixelmapping aka Perfekt for HTPC/PC bruk
    + 2 RGB SCART
    + rå bra insynsvinkel, kan nesten sitte å se på skjermen når man står siden av den ^^
    + veldig bra i raske bevegelser
    + BBE + SRS lyd
    + fjernkontroll utsene og design er bra
    + bra svart nivå

- 1080i på component

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som husker hva prisene hos Service avdelingen ligger på, helst på 46W2000, men 40W prisene er også greie å vite, kan sammenligne med prisguiden.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da jeg ringte dit på Torsdag, skulle de ha ca. 23000 for 40W2000.
    Spurte ikke om pris på 46"

Side 22 av 35 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •