32pf9731d

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: 32pf9731d

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

32pf9731d

Jeg skal kjøpe min flrste flat-skjerm og har vel egentlig bestemt meg for å gå for 32" lcd, skal bruke den mest til tv, upc kabeltv, dvd og pc, har tittet på den overnevnte philips, 32PF9731D, men har også tittet litt på LG RZ32LX2. er det noen som har noen erfaring med disse? Spesielt Philips'en! Noen tips???

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har philipsen, og er godt fornøyd. Har tittet på mange tver i butikk, men ikke hatt annet enn CRT hjemme, så kan ikke sammenlikne direkte med andre flatskjerm-tver. Krystallklart bilde via parabol, og middels kabel-signaler blir det også greie bilder av. Har du råd til tven så har du min anbefaling. Kjøpte fra smarthus og er fornøyd med oppfølgningen derfra.
    Se forøvrig denne linken
    http://avforum.no/forum/tv-apparater...clear-lcd.html

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lekt mye med 37pf9731D - den er insane, med unntak av PDP5000EX er det den feteste tv'n jeg har sett (kun sett 5000ex på en HD-demo).Tilbake til 9731 - Utrolig bra skalering i den tv'n, naturlige farger, meget bra sortnivå, veldig skarpt bilde uten at det ser unaturligt ut...Krever en del fin tuning for at den skal yte til sitt fulle potensiale.
    Etter en instillingsrunde stod jeg faktisk og lurte på hvordan HD kunne bli bedre, så da King-Kong fra en Pioneer spiller. Viktig å merke seg er at du IKKE skal la spillerene skalere opp, 9731 gjør dette MYE bedre selv.
    Har selv LX2'n og har hatt den i over ett år, og er veldig fornøyd. Meget bra kontrast nivå og en av de beste film tv'ene innen LCD sjangeren. Den tar mange av de nyere modellene fra andre leverandører, men for 9731 må den bøye seg pent i støvet.

Blir vel ett bytte etter nyttår

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •