Valg av ny LCD TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av ny LCD TV

Jeg skal kjøpe meg ny LCD TV om ca 2 uker og trenger noen anbefalinger til mitt bruk. Jeg er på jakt etter en TV i størrelsen 40" til maks 50" men tror det holder masse vis med 46" Jeg har sett en del på Samsung LE46N71B og Sony KDL 46S2000 eller KDL 46V2000. Jeg skal bruke TVen til å se TV mest analogt UPC mulig digitalt etter hvert, HD-DVD, Xbox 360 og til bruk med windows xp media center. TV tittingen vil mest foregå via media center. Så tven må ha dsub eller dvi/hdmi ingang og fungere bra med PC.

Hviken av disse TVene hadde dere valgt og eller hadde dere vurdert andre TVer? Jeg ønsker ikke bruke mer enn 30000 som maks.

Tusen takk for alle svar.

Mvh
    Bosse

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Samsung 40M71... ville valgt den tror jeg.... du får den snart for rett over 20 tusen. Jeg har den på UPC analogt kabelsignal og synes den er bra.

Jeg har merket meg at mange ikke liker SMD eller 100hz teknologien, men jeg må si at til vanlig analoge signaler hjelper det... Blir faktisk mindre støy på skjermen ved hjelp av den utskjellte SMD funksjonen!!!

Ville valgt M71 i stedet for N71, da det er en bedre TV med litt større valgfrihet... Jeg vil si at du har råd til å gi 2000 kr ekstra for litt bedre billedprosessor og 100Hz...

Jeg tror ikke du kommer til å angre på det i tilfelle...

Alternativt kan du jo se på M61... etter min mening den beste LCD TVen hvis du skal bruke analoge kabel signaler... litt gammel da, og kanskje ikke lett å få tak i...

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har eid Sony KDL46V2000 i snart 1,5 måned og er meget fornøyd med