Skal kjøpe ny LCD-tv, størrelse 32 - 42 tommer og helst ikke så mye over 10 000 (er utgangspunktet).
Har fått for meg at overgang til HDMI v 1.3 vil medføre at uansett hva jeg kjøper nå vil det være noe "utdatert" allerede til nyttår når v 1.3 kommer - stemmer dette?
Isåfall synes jeg det er en god grunn til å ikke legge for mye i kjøpet.

Har sett på Samsung LE-32R71. Får denne for 9 500,-
FINN torget - Hele Norges markedsplass for kjøp og salg av nye og brukte gjenstander.

Frister med noe større skjerm og har da funnet rimelige Fujitsu Siemens Myrica VQ40 til 11 000,-
Myrica VQ40 Fujitsu Siemens VEGG-TV LCD 40 <!-- för att anvÀndas på titel fÀltet på produktsidan. -->

Jeg har digital kabel gjennom homebase (Velkommen til Homebase) og kommer til å bruke tv`n til vanlig tv og dvd - ikke spillkonsoll og i liten grad PC.
Bildekvaliteten for vanlig tv og dvd vil derfor være viktigst.
Kommentarer til de overnevnte tv`ene? Gode alternativer? (gjerne en tv i sort utførelse).

Evnt:
Philips 32PF5331, 8 000,-, 32PF5331 Philips VEGG-TV LCD 32 <!-- för att anvÀndas på titel fÀltet på produktsidan. -->

Fujitsu Siemens MYRICA V32, 7000,-, MYRICA V32 Fujitsu Siemens VEGG-TV LCD 32 <!-- för att anvÀndas på titel fÀltet på produktsidan. -->

på forhånd takk for tips,

- copa