Billig tv til soverommet?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billig tv til soverommet?

Jeg trenger et billig WS tv som skal henge på veggen på soverommet. Avstanden er ca 1.5 meter fra vegg til sitteposisjon, og siden det er på soverommet trenger jeg ikke noe spesielt stort tv heller.

Det jeg lurer på er om jeg kan kjøpe meg en billig WS skjerm med tv-tuner, dette vil jo bli billigere enn en å kjøpe tv, og en skjerm vil vel klare HD oppløsning?

Greit med noen tips og litt veiledning her.

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil tro det blir rimelig hipp som happ. Er riktig som du sier at skjerm m/ tuner har høyere oppløsning enn en TV, men på f.eks. 20" hadde jeg ikke brydd meg så mye med det. Så sant du ikke skal koble på PCen, da er det jo gunstig med høyere oppløsning.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung 27T51 selges jo på expert til god pris... Vet ikke om du tenkte på en billigere skjerm? 5.000,- (expert / Best-buy)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den vil nok den første bli koblet opp mot pc, men etterhvert som at pcen er ferdig konfigurert vil denne ende under tv og tilkoblet tven i stuen. Er vel hovedsaklig av denne grunn jeg har vurdert en skjerm framfor eget tv, samt det blir en del billigere.

En får jo en 20" WS skjerm til 1700, men er mulig at 20" blir litt i minste laget, samt at en slik skjerm vil vel gjerne ikke ha tv-tuner før en er oppe i en pris på ca 3000.

Jeg får undersøke litt mer av hva som er tilgjengelig, hadde håpet å ende på max 4000, men spørs om det går. Er tross alt ikke så ofte jeg blir sittende å se tv på soverommet, men er greit å ha muligheten.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tv til soverommet

jøss da, noen som vil hjelpe meg med forslag til tv på rommet
    finnes det ikke no elektris man kan ha i taket eller vippløsninger, bare kom med ideer..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •