Fjernkontroll på Samsung LE-40M71B

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer emphezis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fjernkontroll på Samsung LE-40M71B

Hei!

Vurderer å kjøpe Samsung LE-40M71B (til tross for at den har "usle" HDMI v. 1.2 og ikke den kommende 1.3... :twisted: )

Skal også skaffe meg en digital kabel-tv tuner, da det blir altfor dårlige signaler ut fra veggen. De ser ikke bra ut på en bilderørs-tv engang... Canal Digital som leverer der jeg bor. Synes kabel-tv tuneren de tilbyr har tidenes usleste og minst responsive fjernkontroll.

Er det mulig å programmere fjernkontrollen som følger med Samsung'en slik at jeg kan bruke denne til å styre tuneren? Alltid kjedelig å måtte sjonglere med 2 fjernkontroller, spesielt når den ene er så dårlig... Om det er mulig - funker det fett?

Stemmer det at det er bakgrunnsbelysning i knappene på Samsung LE-40M71B fjernkontrollen? Synes å ha lest noe om det... Lekkert i tilfelle!

Hva kan jeg forvente av bildekvalitet med denne lcd-tv'n og en digital kabel-tv tuner?

Er forøvrig opplevelsen av denne tv'n god? For de som har den... eller har erfaringer med den.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    jeg har TVen og er fornøyd til og med med UPC kabel! Fjernkontrollen har bakgrunnsbelysning i noen av knappene... volum og prog. knappene i tillegg til noen av de andre, men ikke i alle... Kontrollen er ikke veldig "signalsterk", men funker fint... Jeg har også Samsung htp1200 hjemmekino, og der er fjernkontrollen mye bedre på "styrken"... (du trenger ikke peke engang)... Du må nærmest putte den i armhulen for at den ikke skal virke... men så er den ikke særlig fin heller da...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det står i brukermanualen at det skal gå ann å programere fjernkontrollen, men har ikke prøvd...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har prøvd...

Jeg har prøvd å koble til både min digitale dekoder og dvd-spilleren. Når det gjelder dekoderen finner jeg ikke kode til denne i listen over dette i manualen. Jeg finner imidlertidig min dvd-spiller i listene til samsmung, taster inn kode og det blinker 3 ganger som det står det skal gjøre.
    Dette har jeg gjentatt flere ganger, men det funker fortsatt ikke. Er det noen som har peiling??

Har forøvrig denon dvd og dekoder fra canaldigital som jeg ikke husker fra heter...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •