Har et spørsmål ang. JVC sine 37" LCD, men først må jeg vel si Hei! til alle sammen
Heter Rune, og er en liten 'lurker' som nettopp har registrert seg her. Har samlet mye fin informasjon på dette forumet, og ser fram til kanskje å kunne bidra litt også etterhvert.

Så "down to business" som det heter.....

Jeg var i utgangspunktet bestemt på å kjøpe meg en LG 37 LB1R, men ettersom denne er vrien å få tak i akkurat nå vurderer jeg sterkt en JVC LT-37R70BU istedet. Har lest noen anbefalinger på forumet angående JVC LT-37E70BU, og når jeg sjekker JVC sine hjemmesider og sammenligner specs, så er eneste forskjellen jeg kan finne mellom 'R' og 'E' at R utgaven har en S-video inngang ekstra, mangler noe surround settings (som ingen bruker anyway), og har "Forbedret rask tekst-TV-sidetilgang".

I tillegg bruker den litt mere strøm enn 'E' utgaven (162W mot 153W), men her på Vestlandet regner det jo noe jævlig så det kan ikke være noe problem :-D

Så spørsmålet blir da: Er det virkelig mulig at JVC lager to SÅ like modeller? Er det pga. salg, at de forskjellige elektronikk kjedene skal ha PITTElitt forskjellige TV'er?

Og seff det viktigste til slutt: Er JVC LT-37R70BU en god erstatning for LG 37 LB1R ?

Mitt bruksområde blir hovedsaklig DVD (hdmi eller component) og PC (DVI), samt noe go gammaldags analoge tv signaler (som jeg regner med blir dårlig uansett hvilken skjerm jeg kjøper.)

på forhånd takk for gode svar!

hilsen Rune.