Enda en; hvilken 32"... hjelp..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Enda en; hvilken 32"... hjelp..

Pris; opptil 14k helst mindre.

Har Parabol. De jeg har vurdet er Samsung, Panasonic, Toshiba eller Sony. Husker ikke modellene i farten..
    Kom med mange kvalifiserte tips takk.....

Jeg sliter med å velge fordi:

Jeg har vært ute og jaktet på LCD men blr bare skuffet over kvaliteten i butikkene. Jeg tror det blir bedre hjemme med parabol da. Jeg har lenge hatt en mistanke om at butikker bevisst justerer TV´ene etter hvilke de får best fortjeneste med. Alle er justert forskjellige og jeg tror ikke det er noen problem å justere en skjerm til å se bedre ut enn en skjerm med høyere kvalitet. Ikke lett å velge av den grunn.

Hvorfor justerer de ikke skjermene optimalt ellers? De er jo bare å gå over en times tid eller når det er ledig tid. Men de gjør det ikke.

Intermediate Tor Ole sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Samsung LE-32R72

Jeg kan bare anbefale deg denne skjermen, siden det er den jeg har, så har jo ikke da sett på konkurentene,, men syns det er et meget bra bildet på denne, den har jo fått en del pepper i forskjellige tester, men da med en pris på 14000 store, men du finner denne på shg til under 10000 , syns det er ett kupp.

Lykke til!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil ha en mulighet for å angre kjøpet siden jeg er usikker på kvaliteten kontra rør-TV.

Samsungen er den jeg har lagt mest merke til i butikker. Men kanskje de justerer den best? Kanskje de har høy fortjenste på den?

shg får i følge endel pepper i brukeranmeldelser. Jeg er litt redd for trøbbel om jeg vil angre. (kravet er at den ikke har dårligere kvalitet enn det min 4 år gamle 28" 4:3fra Panasonic)

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men kom igjen da folkens..........

Det må da være mange som har erfaringer her???????????

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Antonx
    shg får i følge endel pepper i brukeranmeldelser. Jeg er litt redd for trøbbel om jeg vil angre. (kravet er at den ikke har dårligere kvalitet enn det min 4 år gamle 28" 4:3fra Panasonic)
    Jeg kan dessverre ikke uttale meg så mye om kvaliteten på Samsung-skjermen, men jeg har handlet veldig mye datakomponenter fra shg og aldri hatt noe trøbbel med dem. For what it's worth..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har M71 i 40" og er veldig fornøyd med kvaliteten på analoge kabelsignaler fra UPC! Jeg fryktet det værste, men det kan se ut som folk på forumet her svartmaler litt mye.... Men du har jo parabol, så du vil jo uansett få akseptable signaler!!!

Jeg kan absolutt anbefale Samsung M71, men du får kanskje mer for pengen ved å kjøpe M61... hvis ikke du irriterer deg over at det er en ny modell med litt flere muligheter.... (usb, minnekort) - spørs vel også om den er å få tak i nå da???

M71 og M61 er gode... vet ikke så mye om de andre merkene, da jeg nærmest hadde bestemt meg for samsung før jeg kjøpte....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •