Kan man flytte et plasmatv (med flyttebyrå)?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kan man flytte et plasmatv (med flyttebyrå)?

Dårlig heading, men likevel; bor på østlandet til og med aug 07. Vurderer nå å kjøpe meg en PV62 42" plasma, men er usikker på hvordan det blir når jeg skal flytte denne. Flytter nemlig til Finnmark i aug 07. Tåler TVn transport med bil over en slik distanse? Har hørt at flatskjermene er så skrøpelige mtp flytting o.l. Vil ikke risikere å skade noe under flytting..

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av knuthfk
    Dårlig heading, men likevel; bor på østlandet til og med aug 07. Vurderer nå å kjøpe meg en PV62 42" plasma, men er usikker på hvordan det blir når jeg skal flytte denne. Flytter nemlig til Finnmark i aug 07. Tåler TVn transport med bil over en slik distanse? Har hørt at flatskjermene er så skrøpelige mtp flytting o.l. Vil ikke risikere å skade noe under flytting..
    Vi brukte flyttebyrå og flyttet fra Oslo til Stockholm, ingen problem det. Spar den originale innpakningen, så er problemet løst.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men det er slik at TVn må transporteres stående? Eller kan den ligge i esken?

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av knuthfk
    Men det er slik at TVn må transporteres stående? Eller kan den ligge i esken?
    stående

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor ble TV'en din produsert? Har vært på lengre tur enn til Finnmark før den. Men originalembalasje kan være greit, og pass på at den blir transportert stående.
    Flyttebyrået bør også ha såpass innsikt at de vet hva som skal til, i tillegg er det vel en forsikring inne i bildet under transporten, fra flyttebyråets side?

Dette tror jeg du skal ta helt med ro. :-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •