Erfaringer med denne? JVC LT-40S70BU - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Newcomer caines sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hadde egentlig overbevist meg selv om å gå for en annen TV siden jeg ikke fant den til denne prisen noe sted (og var litt forbannet på butikk, som igjen gitt ut over TV :-? )

Men, nå begynner jeg å lure litt. Vurderer den opp mot PV600 og Pioneer 427xa, elller virkelig gasse på med noe som knaker i lommeboka. Valg av ny TV kunne blitt en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang bok.

Får sove litt på det.

hhhmmmmm...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selve bestillingen gikk som en drøm, og NetOnNet er seriøst lagt opp. Jeg får opplyst om leveringstid på 2-5 virkedager da varen ligger med status "omgående levering". Fraktvalget var levering på døren til 500,-. Dette er etter min mening absolutt OK når de har presset prisene såpass.

Et minus (for noen, ikke meg) er at TV'en kun leveres med engelsk bruksanvisning, hvilket lukter parallellimport... Men hvis det gir meg billigere TV, så gir jeg blaffen i det.

Spennende å se om jeg får et sporingsnummer i løpet av dagen.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett den til 15999 et sted også..

Hvertfall fornøyd med min sålangt, bortsett fra nevnte skygger på pc signal over VGA.

I følge Michael JVC så kunne vist dette fjernes ved å slå av en Digipure krets, -hvordan det gjøres har jeg ikke funnet ut av.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er TV'en underveis. NetOnNet hadde den ihvertfall på lager.

So far, so good. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vurderer denne tven selv. Du får komme med førsteinntrykk og erfaringer når du har fått testet litt.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahok79 :
    fått Jvc'en? fornøyd?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, den blir levert i morgen. Tollpost som somler litt (de har hatt den på lager i Oslo en dag allerede), men fortsatt innenfor 2-5 dager som NetOnNet lovte.

Forventer at den blir et glimrende supplement til min projektor...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tollpost leverte IKKE TV'en som avtalt i går. Hørte heller ingenting fra de. Ringte i dag tidlig og bestemte meg for å hente den selv (skal man få ting gjort...).

Så altså, strykkarakter til Tollpost, mens NetOnNet leverte varene som avtalt, informasjonen underveis har hele tiden vært glimrende. Har ingen problemer med å anbefale NetOnNet!

Når det gjelder TV'en så er det kun førsteinntrykk så langt på TV og Xbox (HDTV). Jeg er generelt veldig fornøyd med både brukervennlighet og bildekvalitet, men har dårlig sammenlikningsgrunnlag da dette er min første LCD. Jeg har i tillegg en LCD-projektor og den som TV'en har en utfordring når det gjelder sortnivå. Sortnivået er helt OK etter at standardinnstillingene er justert, men ikke mer enn OK.

Muligens litt teit å si, men jeg er egentlig litt glad for at TV'en ikke har helt rått sortnivå siden jeg også ser masse på projektor. Innbiller meg at det da blir litt lettere å venne seg til...

Ellers når det gjelder mere utfyllende tester så er ikke jeg mannen, anbefaler heller å lese testene som det er flere av på denne TV'en.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •