Har i det siste fått en merkelig feil på tv'en min. Ved skifte mørkt / lyst bilde ser det ut som et eller annet lys enten slokkes eller tennes i tv'en. Dette er spesielt utbredt ved veldig lyse scener. Da ser det ut som tv'en ikke klarer å skille nyansene i bildet, alt blir veldig hvit før den "resettes" og blir ok. Dette tar ca 0.1 sec eller noe. Men er utrolig irriterende. Dette skjer på alle kanaler, og er ennå mer utbrdet hvis jeg hart på XD ( tror jeg det heter).

28.09.06 Endring. : Har nå blitt ennå verre, når tv viser flere inndelinger f.eks fotballextra med målrute til venstre og kamputsnitt opp til høyre, detter bilde helt ut. Ved reklame der det er mye hvitt hender det også tv'en går i svart og liksom restarter på et vis.Har også fått den "gamle" feilen med skjelving i bilde, dette skjer spesielt der bilde kun viser litt tekst og ellers har en farge over hele siden.( f.eks stem ja eller nei på holmgang tingen...)

Så det er nok bare å bite i gresset og levere til reparasjon :-(

Noen som har hatt problemet, eventuelt kan tenke seg hva som er feil. Er dog redd for at dette må være en hardware feil :-(

Tven er som nemnt en LG RZ42PX3 .