Ny Tv til nyttår, prisfall ? 32" LCD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny Tv til nyttår, prisfall ? 32" LCD

Hei,
    Jeg er inne til Førstegangstjenesten og skal etter nyttår når eg dimmer..
    kjøpe meg et 32" LCD tv da.. Og jeg lurer på om jeg vil finne meg en BRA
    32" LCD TV til under 10 000 kroner da.. eller er det bare CRAP jeg vill finne da.. Skal ha et med bra HD oppløsning..

Har ikke så mye peiling, vet det er noe 720p eller 1080p..
    Hvis noen vil kommentere.. så er det fint..

Bare ikke mobb meg :P har ikke mye peiling,:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her har du svaret..
    http://www.best-buy.com/bbshop/produ...u=62198&site=3
    dette er kanskje den beste i prisklassen akkurat nå,
    prisen var faktisk 7000 mer for få måneder siden.;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå vil jeg tro at nye modeller er kommet for fullt når vi er kommet til årsskiftet, samt at prisene kansje er enda lavere da enn de er nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hey, skjermen så konge ut den =) skal følge med på pris utviklingens i de neste månedene..

men de skriver dette :

I skjermen sitter en progressiv chip med 720p fra Faroudja som gir en briljant videobilde med knivskarpe detaljer.

hva menes med Progressiv CHIP ?

Har og et spørsmål, hvilke kabler skal eg bruke for å best koble DVD spilleren min mot FORSTERKEREN, for å så kobles til TV ?

Bajsa på draget når eg kjøpte xbox360.. kjøpte brukt core versjon, men den blir solgt og kjøpt Premium 360 sikkert om ikke så lenge.. og da kan eg vell bruke de kablene som er med der,, de skal jo være gode har eg hørt.. følger det med HDMI kabler til x360 ?

Men denne TV en har 2 HDMI inngangen som er konge .. men får en bruk for de inngangene når en ikke har DVD spiller som har HDMI utgang ? :\ blir litt forvirra på de kabel greiene ass.. Sorry .. er happy for all feedback uansett !!

Konge side. love it =)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bump.. ingen som vil fortelle meg noe nytti ? :\

Intermediate Spectre sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    938
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av smygen
    Hey, skjermen så konge ut den =) skal følge med på pris utviklingens i de neste månedene..

Har og et spørsmål, hvilke kabler skal eg bruke for å best koble DVD spilleren min mot FORSTERKEREN, for å så kobles til TV ?

Bajsa på draget når eg kjøpte xbox360.. kjøpte brukt core versjon, men den blir solgt og kjøpt Premium 360 sikkert om ikke så lenge.. og da kan eg vell bruke de kablene som er med der,, de skal jo være gode har eg hørt.. følger det med HDMI kabler til x360 ?

Men denne TV en har 2 HDMI inngangen som er konge .. men får en bruk for de inngangene når en ikke har DVD spiller som har HDMI utgang ? :\ blir litt forvirra på de kabel greiene ass.. Sorry .. er happy for all feedback uansett !!
    Når det gjelder nye modeller og prisfall så er det ikke noen fast dato (feks nyttår) dette skjer. Prisfall foregår gradvis kontinuerlig og varierer også i sammenheng med slipp av nye modeller. Når nye modeller kommer ut varierer fra produsent til produsent (noen på våren, andre på høsten osv).

Ang. 360'en din så er ikke det noe problem. Ta en tur på elkjøp eller en annen sjappe som har tilbehør til 360 og få tak i en komponent- (den som følger med premium pakka) eller vga-kabel. Det er liten vits å selge den du har for så å kjøpe deg premium. Xbox 360 støtter ikke HDMI, kun analog bilde overføring ( i hvertfall pr i dag).

Hvis du skal koble dvd spilleren din gjennom forsterkeren så må du se på hva forsterkeren din støtter. Det beste er HDMI, men det krevet at du HDMI ut fra DVD spilleren og HDMI switching på forsterkeren. Alternativt (og mer vanlig) er å bruke komponentsignal. Ikke bruk S-video eller komposittsignal (gul plugg).

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Konge,

Men jeg må i tillegg ha Hard disk for å spille Xbox 1 spill sannt ?

Og de trådløse kontrollenen til Xbox360 er det hit eller shitt ?

Hilsen SMygen:-D

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0