Døde pixler eller jeg som roter?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Døde pixler eller jeg som roter?

Hentet min første TV av den større gruppen (32"). Etter å ha spart og jobbet i sommer, så ble det min første LCD-TV igår (lørdag) Hentet den på posten igår etter å ha ventet en hel uke på at den skulle komme på postkontoret mitt

Det ble en Hyundai A321 som jeg foreløpig er veldig fornøyd med! Men noe jeg ikke liker er det ihvertfall jeg tror er døde pixler. Jeg er ganske ny innenfor dette, så jeg er ikke helt sikker, men jeg spør dere om det er riktig å kalle de døde pixler.

Jeg har funnet to pixler som lyser svart hvis hele skjermen er grønn, men så er det en annen pixel som blir svart når hele skjermen er blå. Det vil si, de oppfører seg litt forskjellig mtp. hvilken farge som vises.

Har bestemt meg for å sende inn via. angrerett, og dermed kjøpe en ny, fordi jeg vil ikke ha en TV som oppfører seg "fargeblind", men er det døde pixler det er snakk om her?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, dette er "døde" pixler. Litt irriterende de første dagene kanskje, men ser du de på normal avstand?

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    14dagers retur på alt kjøpt via internett. Returner den asap er min mening. Hadde jeg hatt en skjerm med døde pixler ville jeg irritert meg over det vær eneste gang jeg så på tv fordi du vet de er der og da legger man merke til det.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, først trodde det bare var jeg som overdrev og hadde godt øye for sånn, men når kjæresten min spurte hva prikkene på skjermen var, da skjønte jeg at det ikke bare var jeg som overdrev.

Har sendt mail til butikken om det, om de vil la meg bytte eller la meg kjøpe en ny er en ting, men en annnen ting er ihvertfall sikkert, og det er at de skal ihvertfall ikke nekte meg å benytte angrefristen, men butikken jeg har kjøpt den fra er veldig grei på kundeservice, så jeg håper de kan skjønne hvorfor jeg er frustrert.

Takk for raske svar, var litt redd igår for at jeg måtte beholde en TV med feil på, men heldigvis har jeg blitt overbevist at dette er en alvorlig sak.

To av pixlene er på siden, men så er det en som er midt på som er irriterende.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •