Spørsmål vedr. Samsung LE32R72

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål vedr. Samsung LE32R72

Hei

Har nettopp kjøpt meg en Samsung LE32R72, i den forbindelse har jeg noen spørsmål og skriver med dette mitt første innlegg her.

1. Hvordan kan jeg få bedre bilde på vanlige tv-sendinger? (Jeg har kabel-tv)
    Må jeg kjøpe en video-prosessor evt, eller vil en antenne-forsterker gjøre susen?

2. Vil det hjelpe mye på bildekvaliteten fra dvd-spilleren å bytte fra scart til komponent?

3. Hva gir best bilde av VGA og komponent?

4. Jeg har forsinkelse på lyden i tv'n i forhold til anlegget, kan dette fikses uten å måtte gå inn i service-menyen?

Takker for svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har noen tips til en fersking? Skulle også veldig gjerne hatt noen tips for å få klarere/bedre bilde på vanlige tv-sendinger...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei

jeg har samme tv, men i 40 tommer versjonen.
    når det gjelder vanlige sendinger med kabel så har jeg ikke sett så mye på det da jeg har kabel gjennom digital dekoder. mye bedre bilde med denne i bruk selv om det er endel rusk også her. Nrk- tv2 og C+ er stort sett strøkent. fotball kan være litt grumsete.

DVD: jeg har prøvd både scart og komponent. ikke så veldig stor forskjell hos meg. Component er muligens et lite hakk bedre. Er egentlig ikke så veldig imponert over DVD med denne skjermen. Muligens vil M-versjonen være bedre?
    ser den får svært god kritikk hos dingz.no, mens R-serien får relativt dårlig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •