Xbox 360 og Samsung LE-40M61B

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox 360 og Samsung LE-40M61B

I dag kommer nyheten om at Xbox 360 snart vil kunne oppskalere 720p til 1080p. Min Samsung LE-40M61B støtter henholdsvis 720p og 1080i, og spørsmålet mitt til alle dere som kan dette så uendelige mye bedre enn meg selv er: Hva går jeg glipp av? Og burde ikke denne EISA-vinnende gromskjermen gitt meg full pakke og også støttet 1080p, med tanke på at den kostet en formue da jeg kjøpte den?

Med svakt forarget hilsen
    Xeno

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xeno
    I dag kommer nyheten om at Xbox 360 snart vil kunne oppskalere 720p til 1080p. Min Samsung LE-40M61B støtter henholdsvis 720p og 1080i, og spørsmålet mitt til alle dere som kan dette så uendelige mye bedre enn meg selv er: Hva går jeg glipp av? Og burde ikke denne EISA-vinnende gromskjermen gitt meg full pakke og også støttet 1080p, med tanke på at den kostet en formue da jeg kjøpte den?

Xeno
    Hei! Du kan ikke tvinge TVen din til å kjøre 1080p, uansett hvor forarget du er, og hvor dyr den var når du kjøpte den :-)
    Trøsten kan være at det er helt unødvendig med 1080p, 720p er mer enn godt nok for konsoll spill! Ikke sikkert du en gang får spill i denne oppløsningen!
    Hentet fra nettavisen: http://www.nettavisen.no/spillmagasi...icle744492.ece

Shane Kim, General Manager i Microsoft Game Studios, forklarer at selv om oppdateringen vil gjelde for all programvare har ikke Microsoft selv planer om å lage spill i denne oppløsningen. Han tror heller ikke at andre spillstudioer ser verdien i å lage spill i så høy oppløsning, skriver nettsiden.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xeno

Xeno
    Nei den TVn støtter ikke 1080p.
    Det gjør heller ikke min Samsung, LE-40M71B (som er oppfølgeren)

Tro meg det blir ikke 1080p spill på leeeenge.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror neppe spill som støtter 1080p vil komme enda, men jeg er så ENORMT sikker på at det en dag kommer, uansett om utviklere osv, sier at de tviler på at det blir laget spill som kommer til å støtte det. Dere kjenner den digitale utviklingen folkens, den er kommet for å bli og den stopper ikke med det første.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •