Etterslep på Samsung M71

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Etterslep på Samsung M71

Hei,
    Akkurat kjøpt meg Samsung M71. Har ikke så mye erfaring med LCD, men jeg opplever etterslep på bildet. Har parabol fra Canal Digital, bruker da scartinngang. Er det noe galt med tv'en eller er den veldig kresen på signaler? Bruker en HK DVD22 med S-video, der er etterslepet nesten irriterende tydlig...

Har noen noe erfaring med dette?? Er nesten litt skuffa over tven, eller er sånn det er med LCD?
    Håper noen med erfaring med LCD kan hjelpe meg litt her med hva jeg skal gjøre..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Didrik
    Hei,
    Akkurat kjøpt meg Samsung M71. Har ikke så mye erfaring med LCD, men jeg opplever etterslep på bildet. Har parabol fra Canal Digital, bruker da scartinngang. Er det noe galt med tv'en eller er den veldig kresen på signaler? Bruker en HK DVD22 med S-video, der er etterslepet nesten irriterende tydlig...

Har noen noe erfaring med dette?? Er nesten litt skuffa over tven, eller er sånn det er med LCD?
    Håper noen med erfaring med LCD kan hjelpe meg litt her med hva jeg skal gjøre..
    SCART og S-video vil ikke gi deg bra nok signaler nei.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tja, scart kan gi bra bilder det også da. Scart fra Sony HX710 inn til PQ42-1 på opptak gjort i HQ+ gir meget bra bilde for meg. Kjører forsåvdt film fra Oppo 971H dvi-hdmi og da er det meget bra. S-video derimot bør man holde seg relativt langt unna på slike tv'er. Mht etterslep - mulig du må inn i servicemenyen til Samsungen og få skrudd av DNIe-funksjonen. Hvordan du kommer deg inn dit og evt andre konsekvenser dette medfører vet ikke jeg (har ikke Samsung LCD)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som vet om enn trenger å gå inn i servicemebyen for å slå av DNIe funksjonen på M71...? Er ikke det bare på R7serien?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

:evil: Takk for svar! Oppdaget i dag at jeg også har en 1mm gul vertikal stripe på skjermen. Så skal uansett sende den inn i morra. Må sånt er jævlig kjipt og er forbanna nå!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skaff deg en plasma.