Samsung

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Samsung

Intermediate Tor Ole sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung

For ca en måned siden bestillte jeg en samsung le-32r72 hos deal og har enda ikke fått den, men di har lovet meg den mange ganger, og den dukker altså ikke opp, så såg jeg at netonnet har samsung le-32m51 til 9900 samme som jeg må gi for den jeg har bestillt..

men vurderer nå og få pengene tilbake og kjøpe en annen plass,

så til det store spørsmålet hva er best av

Le-32m51 og Le-32r7 ???????

Har ikke muligheten til og få sett disse live selv så takker alle som deler sine erfaringer.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville tatt pengene tilbake av prinsipp!!!

R 72 er jo en nyere tv enn M51. R 7- serien har fått litt pepper for at Detaljene i mørke partier forsvinner... tror det har noe med et ekstra kontrastfilter.... (har blitt fortalt det av en selger, men stoler ikke på alle...)

Jeg ville vurdert bruken, skal du spille mye X-box og lignende ville jeg nok valgt r-serien, men skal du bruke den som TV er saken en annen.... Ville kanskje se om jeg fikk tak i M61... Storebror til M51... DRITGOD TV! Mye bedre billedprosessor som takler dårlige signaler bedre enn de to andre TVene!!! M61 er Eisa vinner fra ifjord!! Tror du skal få den til rundt 12 tusen... Hvis det er flere igjen da???

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville nok satt listen slik:

1. M61
    2. R7X
    3. M51

Så, M61 hvis du kan få tak i denne, men heller R7X du har bestilt enn M51.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Treg DEAL...vanlig???

Bestillte LE 40R72BX hos DEAL for 3 uker siden, fikk mail for et par dager siden der jeg fikk beskjed om at leveringstidspunkt var ukjent!
    Sto 3-10 dager i annonsen og naiv som jeg er så forholdt jeg meg til det.....kjøpte inn surround i samme stil(HT-P1200R) hos Expert for 2 uker siden....
    Nå har jeg bedt om å få et leveringstidspunkt fra DEAL, fikk svar i dag om at jeg fikk skjermen så snart den var på lager. Dette lover ikke bra!
    Til alt overmål ringte jeg i forrige uke for å høre hvor det ble av skjermen. Kundemottaket ringte leverandør mens jeg ventet på linjen og kunne deretter bekrefte at skjermen var på vei til DEAL og at jeg skulle ha den hjemme på døren denne uken.....
    Er dette et kjent fenomen, andre som har samme erfaring?
    Vurderer å kansellere kjøpet og handle et annet sted, men problemet kan jo gjenta seg. I tillegg var prisen bra, 15300,- levert på døra.

Intermediate Tor Ole sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Deal tregt.

Få pengene tilbake og kjøp en annen plass, fant 32r72 til enda en bedre pris på SHG.no , og dagen etter fikk jeg mail om at den var sendt, og sporings nummer, så det var raskt levert av Shg,,,

Tror foresten at selgerene på deal er meget god til og lyve om levering, stoler ikke helt på di etter dette,, men lykke til med ventingen..

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tor Ole
    Få pengene tilbake og kjøp en annen plass, fant 32r72 til enda en bedre pris på SHG.no , og dagen etter fikk jeg mail om at den var sendt, og sporings nummer, så det var raskt levert av Shg,,,

Tror foresten at selgerene på deal er meget god til og lyve om levering, stoler ikke helt på di etter dette,, men lykke til med ventingen..
    I følge mange brukere er shg.no lite seriøse. Er du heldig; alså at de har varen på lagret og sender den med en gang og det ikke er noe problemer med varen går det sikkert bra.

En fortalte at de trolig bare sender en melding til posten om at de skal sende den med det gitte nummeret og derretter sender en bekreftelse til kunden. Alså leverer de ikke med en gang kan de skylde på kunden. Smart hvis dette stemmer. De svarer ofte ikke på mail sier mange. Frynsete rykte.

Jeg har selv tenkt å kjøpe den nyeste modellen av Samsung, men siden jeg vil levere tilbake om kvaliteten er dårligere enn min gamle rør-TV kjøper jeg heller på et tryggere vis. HiFi klubben trolig.

Ja den tidligere modellen har et dårlig sortnivå. Samsung har dårlig lyd og generellt er det ikke lurt å kjøpe LCD TV om signalet er dårlig ( i allefall ok det er fra kabelanlegg).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •