Kjøp av Panasonic PV62 på elkjøp. Forsikring? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av cozmo

Det har vært flere høyesterettsdommer som har bevist hvor godt forbrukerne stiller i Norge. At disse forsikringene ser ut til å ha opphav i Sverige kan jo forklare noe - der har man trolig ikke de samme rettighetene som forbruker.
    Bare for nyskjerrighets skyld. Kan du vise til noen slike høyerettsdommer du snakker om?

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xdim
    Sa han virkelig det? Noe av det dummeste jeg har hørt! Gå tilbake med sprayen.
    Hehe.. Jeg skjønte ikke at jeg var blitt lurt før etter at jeg hadde åpnet pakken. Dyr antistatspray kan du si! Hehe...

Jeg skal gå en tur innom og fortelle selgern hvor lite lur han er når han gjør slikt. Jeg kommer ikke til å handle der igjen, og jeg forteller hvor dumme de er på nettet.

Det er snakk om Elkjøp på Vinterbro forresten, og selgern heter Martin N.

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Skal like å se en butikk som gir deg en ny tv etter du har knust den.
    Som sagt over flere ganger, prøv å skill garanti/reklamasjon og forsikring de har ingenting med hverandre å gjøre.
    Det skjedde faktisk for ikke så veldig lenge siden.
    En kunde kjøpte en 42" plasma tv med forsikring.

Fikk ikke plass til den store esken i bilen så han tok den ut av esken å klarte å miste den i bakken på veien så den knuste.

Han fikk ny tv på forsikringen, så det er nok en som var glad han tegnet forsikringen noen minutter før ^_^

Men somsagt det er en slags tabbeforsikring som dekker feil som ikke dekkes av garanti/reklamasjon, så det er opp til hver enkelt om man vil ha garanti eller ta sjangsen på at det går bra uten ;-)

Slabbedasken

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm.. Kan du ikke prøve deg på en 30dgr retur? Tror du kan få det selv om den er prøvd (Det er ikke en mobil eller hygiene produkt)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var også skeptisk til disse forsikringene før. Helt til jeg så at de faktisk fungerte. Krangle med forsikrings selskapet slipper man også. Ikke lenge siden jeg begynte og jobbe i lefdal, så man kan jo ikke si at jeg er helt upartisk her.

Som sagt så var jeg skeptisk før som forbruker, men etter et par måneder i jobben etter og ha sett hvordan det fungerer så er jeg omvendt. Har kunn hatt en kunde som var missfornøyd med det hun fikk på forsikringen fra oss. Og det var fordi den discmannen hun fikk tilsendt i posten fra forsikringsselskapet hadde litt ulik desing fra den spilleren hun kjøpte for 2.5 år siden. Jeg sjekker spilleren i systemet og ser at den faktisk ligger på 1000 kroner og er med docking stasjon og høytalere på dockingen. Spilleren hun kjøpte kostet 700 for 2.5 år siden. Hun valgte seg en billigere dårligere spiller i butikken som hun ble fornøyd med istedet. Men hun ble fornøyd ihvertfall.

Man kjøper seg ekstra trygghet, men skal være enig at når det gjelder tv så er det nok noen som har bruk for den mer enn andre. For meg som er i 20 årene og glad i en fest, er forsikring på en flatskjerm som står midt i stua blant en haug med fulle mennesker hver lørdag et must. Uten forsikring hadde jeg vært livredd.

For barnefamilier, folk med husdyr, festglade mennesker osv om man har behov for flytte den ofte... Kan det være kjekt med forsikring.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •