Samsung R7-serien - inntrykk etter noen dager

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung R7-serien - inntrykk etter noen dager

når koblet til PC: Flott bilde
    Digital dekoder: veldig varierende bilde. Plages med en del rusk og bevegelser i bildet. på visse farger etc. har prøvd alt av innstillinger - inkl av med de dynamiske greiene i service-menyen.

Er også endel forstyrrelser rundt tekst og logoer. Får også en litt irriterende lys/Hvit strek som går langs letterbox feltene(på kanten av det sorte , både oppe og nede). dette skjer også når jeg bruker den med dvd-spiller.

DVD: ok bilde. men ikke krystallklart. Har en nyere pioneer-spiller og har forsøkt koblet den til med scart og komponent.(monster).
    Er ikke dårlig, men langt fra så bra bilde som jeg har sett fra andre skjermer.

tja, vet ikke om jeg kommer til å beholde denne skjermen. Kjøpte den forleden hos expert. Spurte selger om jeg kunne levere den inn og få pengene tilbake om jeg ikke skulle være fornøyd og han sa at det gikk fint..
    hmm.. tror nesten den går tilbake

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis du har UPC digital dekoder, så husk at sendingene blir til tider temmelig hardt komprimert. Man bør vel sette på de mest kritiske brillene kun når man ser DVD, synes jeg. Men dersom du ikke er fornøyd der heller, så er det vel ikke så mye å gjøre.

Er det Sharpness kontroll på den? Høres ut som det er det du ser i kanten av letterbox bilder; 'edge enhancement'. Hvis det er tilfelle, prøv å skru ned Sharpness og se om det hjelper. Det kan også 'myke' opp bildet noe og gjøre det mer behagelig (selv om det da kanskje virker litt blasst i forhold til da du hadde Sharpness på ganske høyt).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •