42" plasma med veggfeste til maks 20000 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 34 av 34
    Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hmmm.. Jeg kunne tenkt meg å kunne plugge til laptop for å kunne vise bilder og slikt av og til. Dette kan jeg vel med PV60/600?

Edit: Eller hva er "mini D-sub 15-pin"? Trodde jeg kunne data gitt! Hehe..

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av www.panasonic.no
    HDMI er en digital overføring av lyd og bilde i samme ledning, og blir mer og mer vanlig på blant annet DVD-spillere. Derfor har TH-42PV600E 2 slike kontakter, og i tillegg egen tilslutning for PC.
    Har PV600 HDMI 1.3??

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, den har HDMI 1.2 så vidt jeg vet finnes det ikke HDMI 1.3 tv i handel enda?

Mini D-SUB 15 pin er VGA kontakten ja.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merkelig at Panasonic ikke kan kalle en spade for en spade. VGA forstår jeg jo! Hehe.. Men de tar seg vel munnen for full når de påstår at HDMI på PV600 overfører lyd på 1.2? Jaja... Betyr mindre for min del.

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    Jeg har lest dine innlegg om LG, og det var det som gjorde meg interessert. Jeg trenger ikke HD-opptaker, så dermed kunne jeg jo sluppet billig unna. Hvordan er det å vaske LG i og med at den ikke har glass? Er den utsatt for riper eller noe?
    Absolutt ikke noe problem, fremdeles glassplate, bare den tykke ytterste som er tatt bort. Er ikke i det hele tatt som en lcd/laptop skjerm, dersom det er det du frykter!
    PC1/3R er jo en del billigere, og 2stk HDMI, meget godt alternativ.
    Sortnivået har jeg aldri tenkt på som dårlig, men det er kanskje ikke 100%, men det er det ingen TVer som er per dags dato.
    Men for all del, jeg støtter også de som anbefaler panasonic, tror det blir litt smak og behag.
    Eneste jeg er sikker på er at du bør velge enten LG eller Panasonic. Jeg hadde også sagt pioneer for noen måneder siden, men så prøvte jeg å se fotball på pio, det var fryktelig, ca samme opplevelsen som de billigste LCD-skjermene.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er litt fristet av PV600 nå da. Valget mellom 42PC1R og PV60 er noe jevnere. Vet ikke helt om det er mye å hente i å legge ekstra tusenlapper i en PV600. Jeg håper de har PV60 og PV600 på Elkjøp på Vinterbro så jeg kan få sett dem. 42PC1R har jeg sett, og bildet var bra, men det er vel vanskelig å høre evt during i en støyete butikk.

Intermediate xdim sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt LG og kan bekrefte at denne durer som et trafo skap! Usj og Usj!

Jeg hadde aldri giddi å betalt masse tusen ekstra til en pv600 bare for bedre høytalere og en ubrukelig minnekort leser. Det med at den har bedre tuner er tull (det kan ikke bekreftes noe sted).

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xdim
    Det med at den har bedre tuner er tull (det kan ikke bekreftes noe sted).
    Har du sjekket? Det at du ikke finner det på Panasonic hjemmeside er ikke et bevis.
    Kan ellers nevne at høyttalerne på PV600 er faktisk ganske gode. Kan selvfølgelig ikke matche gode eksterne høyttalere, men det er de beste TV høyttalerne jeg har hørt. Sjelden jeg gidder å fyre opp annlegget mitt når jeg ser på TV.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har surfet verden rundt uten at tuner er nevnt som et tema andre steder enn på avforum. Jeg har ingen tro på integrerte høyttalere og skulle helst vært foruten. Jeg er i alle fall ikke interessert i å betale mer enn nødvendig for drittlyd. Skal uansett koble til stereoanlegget. Tror PV60 seiler opp som favoritt igjen. Den kommer nærmere veggen også.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag har jeg handlet og montert PV60. Veldig fornøyd med kjøpet! Tusen takk for god hjelp fra alle dere.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra du er fornøyd! Nydelig TV. Gratulerer!
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Wibla sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi fikk nylig en 42" PV60 i messa her jeg jobber (på nansen).. helt utrolig bra bilde fra DVD, og svartnivået er veldig, veldig bra. BMH som leverte og monterte skjerm, samt Bose lifestyle 18 series 2.. som faktisk gir grei lyd i det rommet vi har det i... dog ikke like god lyd som i heimen, noe som kanskje ikke er så rart heller, om man tar med størrelsen på satelittene i vurderingen

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og jeg er fremdeles imponert over bildet på min PV60. Ikke synes jeg det er noe problemer med refleksjoner heller ennå vi har en ganske så lys stue. Menyene var enkle å forholde seg til, så det går an å navigere litt rundt uten bruksanvisning. Konge-TV!

Newcomer prazy sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøpte også 37" pv60 til min mor, og ble rimelig nervøs når hun sa at det var noe galt med tv'n.

"teksten forsvinner på tv3, og det kommer opp reklame for erotiske artikler der".

heldigvis var det bare å lære henne litt om aspect-ratio, samt forklare at reklame for erotiske artikler får alle som bruker tv3-tekst tv.

helt suverent bilde på pv60 ja. gratulerer med godt valg

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •