Tilkobling av Samsung M71 og HTP 1200

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tilkobling av Samsung M71 og HTP 1200

Hei,
    fikk likevel ikke tven fra Expert idag!!! De har sikkert solgt den til noen som ikke skulle få den levert... Banditter!!!

Men da får jeg hvertfall forberede meg litt, og lurer derfor på noen tips på hvordan jeg skal koble 40" LCD av typen M71, Hjemmekino type Htp 1200 og Bærbar pc...?? Noen tips? jeg har analog kabel signal fra UPC... hverfall foreløpig...

PS! Galvanisk skille hjelper det og hvordan kobles det?

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjenner ikke m71 så godt, men er det ikke bare å koble en hdmi kabel fra anlegget til tv`en og en vga kabel fra pc`en ? upc boksen må vel inn på en scart (rgb) vil du ha lyd fra pc må du i tillegg strekke en extra audiokabel fra pc til htp1200`en.. (gjerne digitalt, hvis det er digital audio ut fra din pc)

Sitat Opprinnelig postet av jsyver01
    Hei,
    fikk likevel ikke tven fra Expert idag!!! De har sikkert solgt den til noen som ikke skulle få den levert... Banditter!!!

Men da får jeg hvertfall forberede meg litt, og lurer derfor på noen tips på hvordan jeg skal koble 40" LCD av typen M71, Hjemmekino type Htp 1200 og Bærbar pc...?? Noen tips? jeg har analog kabel signal fra UPC... hverfall foreløpig...

PS! Galvanisk skille hjelper det og hvordan kobles det?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville koblet HTP-1200 via HDMI, en vga kabel til datamaskinen og en god RGB-Scart til tuneren. Det blir den greieste løsninge.

Galvanisk skillle sikrer deg mot brannfare, men hvis du har en digital tuner som du kobler til via Scart er du utenfor faresonen og trenger derfor ikke galvanisk skille.

Hvordan du kobler det? Det er et lite kabelstykke med en han-hun kontakt, altså er det bare som en liten forlengelseskabel...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for råd!