Kunde eller butikk sitt problem? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
  1. #21
    Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Bj-h
    Overpriset? 30 Dagers full prisgaranti..samt. retur rett.

    Uansett, på Elkjøp, har de swtich hvor kunden kan få se HD demo, HD film, kabel tv, Canal Digital TV og DVD.. slik at kunden får selv se hvordan diverse tv modeller gjør jobben via dårlig antenne signal.
    Men det er vel ikke sikkert at de hadde det for 2 år siden?

  2. #22
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av pesnp
    Men det er vel ikke sikkert at de hadde det for 2 år siden?
    For 2 år siden var HD demo og HD film ikke et tema fordi det var så å si uoppnåelig for et vanlig menneske.

  3. #23
    Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Her er svaret enkelt: Dette er kundens problem.
    Skal alle som har dårligere mottaksforhold, lytterom eller lyskontroll enn OHC kunne bytte inn produktene sine?
    Nei dette er et eksempel på at forbrukerrettighetene har gjort det neste umulig å drive butikk i dette landet.
    Internett, blader, aviser osv. er tilgjengelig for alle. Her må kunden selv sørge for å gjøre et minimum av research. (trodde aldri jeg skulle forsvare OHC...)

  4. #24
    Newcomer Hifi entusiast sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Hvilken informasjon skal selger gi

    I forbindelse med inngåelse av kjøpsavtale skal selger gi opplysninger om:

    varens viktigste egenskaper,
    totale kostnader med spesifikasjon av de enkelte elementer i totalprisen.

    Informasjonen skal være gitt på en klar og forståelig måte. Dersom markedsføringen er rettet mot norske forbrukere, skal informasjonen være gitt på norsk.

    Og her kan selger taes kraftig.

    Kjøper kan derfor kalle tilbake dette kjøpet gitt utifra feilinformasjon.
    Vet om flere som har gått i samme fella.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •