Kjøpe ny CRT tv (helst 36")

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate xdim sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe ny CRT tv (helst 36")

Hvor kan man kjøpe CRT 36" tv? Finnes de lengre? Mottar gjerne tips om hvor jeg kan kjøpe CRT skjermer fra 32" og oppover også.

Newcomer 123sub sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xdim
    Hvor kan man kjøpe CRT 36" tv? Finnes de lengre? Mottar gjerne tips om hvor jeg kan kjøpe CRT skjermer fra 32" og oppover også.
    Det selges ikke lenger 36" CRT i Norge. De siste apparatene ble solgt i 2005 fra Sony,Philips og Panasonic. Skal du ha en 36" kan du jo kikke etter de på qxl, de dukker opp der av og til. Gikk nettopp en 36" Sony for under 5000, og den kostet ny 30K! Her er en link til nye 32" CRT i Norge.(Du finner de nok ikke hos en forhandler, men forhandleren kan få de tilsendt fra den norske importøren).
    Let her

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vanskelig å få tak i brukt også. Solgte nettopp min 36"Sony, bra TV, nypris 35k, fikk 5k... :-) (ikke bare flatskjerm som taper seg i pris!)
    Heteste tipset mitt er å spør på f.eks. Sony-Center, de kan sikkert ta inn. Problemet er at du fremdeles må betale uhorvelig mye for disse. Veier 100kg og trenger egne bord, bordene koster både skjorta og genseren.

Jeg vil heller anbefale en 37"/42" plasma som er bra på SD-signaler. Panasonic 37PA50 eller LG42PX3 som du får ny til 12-13k, og mye billigere brukt!

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jantoreg
    Vanskelig å få tak i brukt også. Solgte nettopp min 36"Sony, bra TV, nypris 35k, fikk 5k... :-) (ikke bare flatskjerm som taper seg i pris!)
    Heteste tipset mitt er å spør på f.eks. Sony-Center, de kan sikkert ta inn. Problemet er at du fremdeles må betale uhorvelig mye for disse. Veier 100kg og trenger egne bord, bordene koster både skjorta og genseren.

Jeg vil heller anbefale en 37"/42" plasma som er bra på SD-signaler. Panasonic 37PA50 eller LG42PX3 som du får ny til 12-13k, og mye billigere brukt!
    Problemet er at plasma og LCD ikke er godt nok til dagens bruk. Har en Panasonic PV60e som sliter med gele ansikter, dårlig graderinger og farge feil i mørke bilder.

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet er at plasma og LCD ikke er godt nok til dagens bruk. Har en Panasonic PV60e som sliter med gele ansikter, dårlig graderinger og farge feil i mørke bilder.
    hmmm. jeg synes faktisk min LG 42PC1RR er like bra på TV-signaler, og bedre på dvd via scart... ikke noe gele der! mange klager på sortnivået til LG, men jeg synes det er minst like bra som gamle CRTen min...

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jantoreg
    hmmm. jeg synes faktisk min LG 42PC1RR er like bra på TV-signaler, og bedre på dvd via scart... ikke noe gele der! mange klager på sortnivået til LG, men jeg synes det er minst like bra som gamle CRTen min...
    Jeg hadde LG 42pc1r og den er den beste plasma tv'en på vanlige tv signaler. Veit det ikke er gele-effekt på den. MEN! Sortnivået er så dårlig at det ikke går ann å se på mørke filmer eller film om kvelden. Min skjerm var lysegrå på det mørkeste og da hadde jeg prøvd alt av instillinger! Dessuten scorer den dårlig på sortnivå i lyd&bilde testen, så ikke prøv å si den har CRT sortnivå! Da er det noe galt med øynene dine.

Newcomer 123sub sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Sony 36" CRT, og jeg sier det samme som topictarter, hvis de inbiller seg at en LCD/Plasma er like bra som en topp CRT på SD bilder, så er det pga at de vil så gjerne tro det selv. Jeg går fra CRT til SED.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •