Sony Kdf-50E2010 - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 20 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 392
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har sikla på denne TVen ei stund nå, og har så og si bare hørt gode ord om den. Alt av anmeldelser og tester etc. har plussidene bestandig veid opp for de negative (fysisk stor fjernkontroll etc.).

Jeg er rimelig sikker på at jeg kommer til å bestille den, skal bare ta meg en tur innom diverse el-sjapper imorra for å se om noen har den inne (noe jeg egentlig tviler på, det er tross alt Narvik vi snakker om her).
    Men en ting jeg lurer litt på, er det noen her som hadde gidda å ta et bilde av TVen i profil? Jeg vet den er omtrent 35cm i dybde, men hvis jeg ser et bilde av den er det litt lettere å danne seg en mening om hvor/hva jeg skal sette den på etc.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du blar eit par sider tilbake var det ein hyggelig kar som linket til noen bilder, deribland skjermen i profil. Dog var dette modellen før 2010. Såvidt eg har skjønnt er disse like dype i bakkant

Uansett, no nærmer det seg med stormskritt til skjermen kommer på tirsdag Juleaften på etterskudd dette her ja :twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, så de bildene nå som jeg har lest hele topicen
    Men jeg lurer fortsatt på et par ting. For eksempel: mange her som har sagt at TVen har et fantastisk bilde på Xbox 360. Men må jeg kjøpe noe ekstra kabler for å få HD kvalitet på 360en, eller følger alt slikt med fra Microsoft?
    Jeg ser på komplett.no at de har et par kabler:

Komplett.no - Xbox 360 VGA HD AV Kabel, HD på flatskjerm eller VGA monitor

Komplett.no - Xbox 360 Component HD AV Cable, High-Definition komponent kabel

Sistnevnte minner veldig om den som følger med 360en originalt.
    Kablene jeg bruker nå på min CRT TV er de vanlige SCART kablene, rød hvit og gul, men den kabelen er jo "splitta" med noen andre farger på det andre kabelsettet, er det disse man bruker til HD TVer?
    Jeg har en Denon DVD spiller (husker ikke modellnavnet) som er 3 år gammel ca, bruker SCART der og. Ville dere heller brukt 360en for å se DVD med eller?

Det var en kar her som nevnte at han skulle skaffe seg 360's HD DVD spiller. Er den kommet allerede? Jeg kan ikke finne den noe sted. Hvis nei, når kommer den?

Jeg klør i fingrene etter å bestille denne herligheten av en TV.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om det er Premium pakken du har av xbox 360 følger MS sin komponenet kabler med Men om du har planer om å se DVD på konsollen,vil VGA kablene opskalere bildet, noe konsollen forøvrig er veldig god på Så kan det diskuteres hvilken av kablene som gir beste bilde. Noen meiner VGA gir eit litt skarpere bile, med litt blassere farger. Men at komponent gir bedre farger. Eg har tenkt å teste dette sjøl, om ikkje de første dagene men ihvertfaløl i løpet av helgen som kommer, for da har eg fri.

Sitter forøvrig på alle kablene til MS no:twisted: Så forberedt er eg om boksen må flyttes rundt^^

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for hurtig svar
    Ja, det er premium versjonen jeg har, hyggelig å høre at jeg ikke trenger noe ekstra kabler

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dvi til hdmi kabel.

Hei har nå fått meg dvi til hdmi kabel her, og forsøkte å koble til tv'n i sted.

Når jeg gjorde dette og valgte 1280x768 opplevde jeg at bildet ble litt skurrete. Kan dette ha noe med instillingene på tv'n å gjøre?

Hørte en her snakket om å sette custom resolution til 1216x7xx noe. Kan dette hjelpe? Hvordan gjør jeg i såfall dette.

Takker for all hjelp. Er temmelig ny på dette

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel 1280x 720 det skal være, for om du har stilt den inn på 768 linjer, så må tv'en skalere.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var innom Elkjøp, Expert og ei Grundig sjappe i går.
    Det virka ikke som om hverken Elkjøp eller Expert folka hadde noe særlig peiling på prosjektor TV. De var generelt veldig skeptiske til bakprojeksjons TV'er, og når jeg sa at det var et Sony apparat virka det som om dem trodde jeg stod å løy dem i trynet. De sa at Sony hadde slutta å produsere slike TV'er, og at dem satsa fullt på plasma nå.
    Når jeg nevnte at den går for 11000 på nettet, virka det som om de ikke trodde på meg. ' 50" for 11000? Hørtes altfor billig ut' :-P

Men når jeg gikk innom Grundig forretninga, virka de veldig proffe. Hun ene som jobba der ringte leverandøren og snakka med han om TV'en, og han sa at det var en veldig grei TV til den prisen. However, de skulle ha 14995,- for den, så da virker det som jeg blir nødt å bestille den over nettet. Jeg er bare litt skeptisk til hvordan det er med reklamasjon og garanti, hvis (Gud forby) noe skulle skje med TV'en. Noen som har noen erfaringer med servicen hos Netshop? Er de greie på det feltet? Jeg fant forresten ikke noe telefonnummer på sida dems. Er det bare jeg som er ubrukelig, eller har de ikke oppgitt tlf.nr sitt? Noen som har det liggende? Kunne tenkt meg å prata litt med dem før jeg bestiller.

Det klør i fingrene! Jeg MÅ bestille snart! :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk TV`en som forventet i dag, og eg fikk nærmest lyst til å lage leikehus av boksen den kom i, makan til beist!!

Har desverre ikkje fått tid til å herje for mye med den i dag, da eg har vert på jobb. Men førsteinntrykket er bra, og eg må nok sette meg ned å finjustere bildet for anledningene. Dett var eg da ikkje istand til å utføre i dag:twisted:

Bildet på xbox 360 virker å vere glimrende ihvertfall. Skal bli mye film og spilling på den i helgen, da har eg fri

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer Mala
    Jeg bestiller min imorgen etter å ha tatt en siste tur innom Grundig sjappa. Skal høre om jeg ikke greier å prute ned prisen litt, 15k er litt drøyt når man får den for 11k på nettet. Får jeg den for 12k eller 13k slår jeg til, hvis ikke bestiller jeg når jeg kommer hjem igjen :-D
    Gleder meg som en unge.. da er det bare å anskaffe seg HD DVD spiller og et par HD ready filmer, så er jeg der! Bare tanken på Gears of War på 50 tommers HD.. jeg må ha dasspapir innen rekkevidde.

Intermediate RockyIII sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sitter å venter på pengene mine=( drøyer så sykt=p vil bestille nå! =)

Har prøvd xbox 360 på den Mala, og det er konge=) er noe helt annet å spille på en 50 tommer, enn 28 tommer=P

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fortsatt den gamle Sony 28" stående i samme rommet som nye TV`en. Kan si det er litt forskjeller ute og går ja:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var TV'en bestilt! Gleder meg som en unge på juleaften :-D

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg bestilt!! =D

Står leverings dato 10.1 .. kommer de allerede ikveld? jeg bor under 1 time fra sandefjord...hmm=)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RockyIII
    Da har jeg bestilt!! =D

Står leverings dato 10.1 .. kommer de allerede ikveld? jeg bor under 1 time fra sandefjord...hmm=)
    Nei, det betyr bare at de mottok ordren da eller noe sånt. Hvis det står levert med blå skrift der, er den levert hjem til deg, ifølge det skjemaet som vedlå min epost hvertfall.
    Står leveringsdato 10.01 på min også, og jeg bor i Narvik, så det skulle godt gjøres :P

Hvor bestilte du fra forresten? Og bestilte du 2000 eller 2010?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, da kommer de nok imorra med den=)

Bestilte 2000 =) ville ha den svarte=)

Gleder meg veldig, skal ut å handle bord osv også imorra=) stor forskjell på 27" og 50" =D

Må vel handle inn noen filmer på elkjøp også tenker jeg=) Sånn at jeg har en del å se på til helga på den=) og må vel bestille die hard collection og matrix collection hvis de ikke har det der nede=)

Btw folkens.. Hvor billig er den billigste pæra? 1000? trur dere de har gått noe ned i pris når den ryker om 1-2 år?

P.S kan man spille av vanlig DVD på blue ray spilleren til PS3? trur jeg neppe gidder å kjøpe blue ray filmer for 2-300kr stk.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    P.S kan man spille av vanlig DVD på blue ray spilleren til PS3? trur jeg neppe gidder å kjøpe blue ray filmer for 2-300kr stk.
    Det gjør den vettu

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, det er veldig bra=) siden jeg skal ha den=) gidder jeg ikke kjøpe dvd spiller nå..
    sry for OFT...

OT: Dere som har fått tven nå de siste dagene, hva synes dere så langt?=)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er seint, eg er trøtt og eg gjorde bare eit kjappt forsøk. Prøvde å koble Xbox 360`en via VGA-kabelen til MS, for å få oppskalert bildet når man ser på DVD(noe boksen er meget god på). Men, fikk opp ein beskjed om at det ikkje var noen "Sync". Altså eg fikk ikkje noe bilde når eg slo på boksen.

Ka gjør eg galt, eller er det noe opplagte instillinger eg har oversett?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mala
    Det er seint, eg er trøtt og eg gjorde bare eit kjappt forsøk. Prøvde å koble Xbox 360`en via VGA-kabelen til MS, for å få oppskalert bildet når man ser på DVD(noe boksen er meget god på). Men, fikk opp ein beskjed om at det ikkje var noen "Sync". Altså eg fikk ikkje noe bilde når eg slo på boksen.

Ka gjør eg galt, eller er det noe opplagte instillinger eg har oversett?
    VGA inngangen tar imot 800x600 og 1024x768
    I tillegg må vel xboxen stilles inn med riktig frekvens 50 eller 60 Hz (husker ikke det her på jobben), sjekk i manualen.

Side 9 av 20 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •