Sony Kdf-50E2010 - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 20 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 392
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    OT: Dere som har fått tven nå de siste dagene, hva synes dere så langt?=)
    Jeg er kjempefornøyd. Fikk koblet den skikkelig opp mot pc'en i går og sjekket noen hd clips og jeg er i hvertfall ikke i tvil om at dette var et kjempekjøp :P

Eneste var at det tok litt tid å finne rette instillinger og oppløsning via dvi-hdmi. endte opp med 1216*680 tror jeg.

Har valgt å stille konstrasten en del høyere enn det som er postet her tidligere. Opp mot 58-60 tror jeg også 45 på farge. Synes dette ga bedre bilde hos meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Klarte ikke mer..

Har ventet litt på å se at TV'en går ned til 9995 kr på Netshop igjen, men nå klarte jeg ikke mer... det er uansett billigste utsalgssted til 10995.

Å herregud så eg glede mg!!! :-D

Intermediate RockyIII sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk den ikke idag heller=P gått 1 hel dag! orker ikke vente mer.hehe.. er vel snøværet som kom for fult idag, som gjorde at jeg ikke fikk idag tenker jeg= P
    Krysser fingrene for imorra=)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ****,åssen får eg xbox 360 opp i mot TV`en via VGA kabel? Får beskjed om "ingen Sync" eg altså?

Noen tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RockyIII
    Fikk den ikke idag heller=P gått 1 hel dag! orker ikke vente mer.hehe.. er vel snøværet som kom for fult idag, som gjorde at jeg ikke fikk idag tenker jeg= P
    Krysser fingrene for imorra=)
    Håper du slipper å vente for lenge, venting er tortur!!

Newcomer Jørgen gk sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som kan komme med dimensjonene på eksa? Hører flere som klager over at de 3-4 dagene fra tv'en er bestillt til den kommer tar sååååå laaaang tiiiid, og jeg tenker da på å hente den selv hos Netshop Oslo.

Også er det det at jeg blir så forvirret over hvilke farger som hører til 2000 og 2010. Noen som har et fasit svar basert på egne erfaringer? Altså de som har TV'en..?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk mail nå ikveld om at pakka mi var klar til å bli sendt ut=D så får den imorra tenker jeg=D *venter i spenning* =)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mala
    ****,åssen får eg xbox 360 opp i mot TV`en via VGA kabel? Får beskjed om "ingen Sync" eg altså?

Noen tips?
    Hei mala, fant dette på avforums. håper det gjør susen, forøvrig en interesant review av Midnight Tboy.

"There is one downside to using the 360 in VGA mode however. It appears that the TV does not support 1280x720 resolution (720p) in VGA mode. When I go to the 360 settings and set to that resolution the screen stays black with No Sync. I dont believe this is a problem, as if you pick the next resolutions up, 1366 x 720 I think it is, then it detects the picture fine. Use Full2 mode from the remote in order to get the screen full picture. I'm presuming that the TV downscales it to the correct resolution and that it is still played in Progressive rather than interlaced.....I have yet to notice any downside of using this resolution. I'd appreciate hearing from anyone who knows if that would indeed be shown as Interlaced or not, using component etc it normally says if P or I but for VGA mode it doesnot."

The Sony KDF-50E2010 Picture/discussion thread - Page 21 - AV Forums

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for det tipset Samojed og Arcturus Skal teste dette etterpå

Må nesten si det at å finjustere instillingene er litt av ein utfordring :lol:

EDIT:

Nei dette var sørgelige saker, kommer ingen verdens vei eg med Xbox 360 og VGA-kabel. Hadde liksom ver litt morro å sett oppskaleringen. Dette var ergelig altså.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk tak i en DVI-HDMI-kabel i dag, men det er en del overscan ser jeg...

Noen som har powerstrip settings å dele? En bakside med å kjøre custom resolution, er at HD-materiale som er i 720p må downscales litt, men det trenger jo ikke å bli ille av den grunn

Ellers er TV'en storartet! Kunne ikke gjort et bedre kjøp føler jeg...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mala
    Takker for det tipset Samojed og Arcturus Skal teste dette etterpå

Må nesten si det at å finjustere instillingene er litt av ein utfordring :lol:

EDIT:

Nei dette var sørgelige saker, kommer ingen verdens vei eg med Xbox 360 og VGA-kabel. Hadde liksom ver litt morro å sett oppskaleringen. Dette var ergelig altså.
    Husket du å stille inn tv'en på PAL 60hz før du flippet til VGA?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har prøvd å bytte mellom oppøsningene via. compnent før eg satt VGA-kabelen i boksen, og fpr fortsatt den flotte svarte skjermen. Skjer lite når eg trykker på knappen oppe til høgre ogsl(Full1 og 2)

Men om eg kobler den til ein PC-monitor via VGA, setter på korrekt oppløsning(det Sony`en takler via VGA) for å så koble den opp mot TV`en, kansje verdt eit forsøk, tungvindt er det men..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, er det slik å forstå at man får problemer med å bruke 360'en på denne TV'en? Hvilke kabler bruker dere andre som det funker hos da?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thyes
    Hmm, er det slik å forstå at man får problemer med å bruke 360'en på denne TV'en? Hvilke kabler bruker dere andre som det funker hos da?
    Neida, xbox 360 funkgerer GLIMRENDE over komponent kabler Og forslaget mitt som eg luftet over funket på VGA-kabelen Så da veit eg det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Phew, lettet over å høre det. Komponet kabler, dvs de kablene som fulgte med da man kjøpte 360'en?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er alt bare rot her... koblet til TV'en på DVI i dag igjen, og fikk intet bilde.. så jeg kjørte veiviseren til nVidia for oppsett av flere skjermer, som resulterte i en herlig blåskjerm, og hele TV'en ble gul! Så kom det litt flimring og alt ble ekkelt, så jeg tok ut DVI-kontakten og rebootet. Etter å ha skrudd av og på igjen TV'en, funket ting igjen.. men nå detecter den alt som 1080i/60 .. skjønner ikkenoe.. har prøvd å sette oppløsning til 720p både i "innstillinger" og i nVidia-programmet, men det skjer absolutt ingenting. Nå er det ikke HELT krise, og ting ser fortsatt bra ut.. men liker ikke å kjøre interlaced i det heile! Får sånt ekkelt flimmer på bildet, f.eks i menyer...

Noen som har opplevd lignende, eller vet hva som kan gjøres? Utrolig ruskete det nvidia-programmet...

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slett denne posten...

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk en del gode svar fra onkel til morra mi nå om åssen det fungerer ... Må si netshop har lagt ut masse forvirrende informasjon. dårlig side....

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thyes
    Phew, lettet over å høre det. Komponet kabler, dvs de kablene som fulgte med da man kjøpte 360'en?
    Ja om du har kjøpt Premium utgaven er de de kablene det er snakk om ja :

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har prøvd å spille pc spill på tven enda?=)

Side 10 av 20 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •