Et par kjappe th42pv600e spørsmål

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Et par kjappe th42pv600e spørsmål

Heisann, vurderer å kjøpe Panasonic Th42Pv600e tv'en, men lurer på et par ting.

1: Kan den kjøre 1080i? (Blir vel omskalert da, men takler den det bra?)
    2: Hva er egentlig forskjellen mellom pv600e og pv60e? (Ser også at pv62e har kommet..)
    3: Kan få denne tv'en retail til 19 000kr, er det en god pris, eller bør jeg vente på noe annet?

Intermediate xdim sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1. ja den kjører 1080i
    2. Det er helt likt bilde, men pv600 har litt ekstra som bedre lyd, bilde i bilde funksjon og litt mere utstyr (minnekort).
    3. 19.000 er en god pris, men pv62e (som er den samme som pv60e) kan man få helt ned til 14.995 på elkjøp disse dager. Det er helt villt billig!

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av angryvato
    Heisann, vurderer å kjøpe Panasonic Th42Pv600e tv'en, men lurer på et par ting.

1: Kan den kjøre 1080i? (Blir vel omskalert da, men takler den det bra?)
    2: Hva er egentlig forskjellen mellom pv600e og pv60e? (Ser også at pv62e har kommet..)
    3: Kan få denne tv'en retail til 19 000kr, er det en god pris, eller bør jeg vente på noe annet?
    1. Ja den kan ta imot 1080i, men har ikke prøvd. I teorien blir 720p bedre, men det er ikke sikkert det er noe særlig stor forskjell.
    2. Svaret på det finner du på panasonic sin hjemmeside. Kan nevne noen ting som PV600 har som PV60/PV62 (samme skjerm) ikke har: Flere justeringsmuligheter for å optimalisere bildet, minnekortinngang til å vise bilder, opptaksmulighet på SD kort, PIP (picture in picture) og vesentlig bedre lydsystem. Det er usikkerhet om bildekvaliteten er bedre, noen sier at PV600 har mer påkoster tuner og elektronikk.
    3. Det er en knall pris. Pioneer kommer med nye plasmaer i oktober, men de vil koste mer. Her er en test av PX600 (PV600) og en test av de nye modellene til Pioneer:
    http://www.plasmatvbuyingguide.com/p...0u-review.html
    http://www.plasmatvbuyingguide.com/p...ma-review.html

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for hurtig svar.. tror jeg har bestemt meg da.. )

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xdim
    1. ja den kjører 1080i
    2. Det er helt likt bilde, men pv600 har litt ekstra som bedre lyd, bilde i bilde funksjon og litt mere utstyr (minnekort).
    3. 19.000 er en god pris, men pv62e (som er den samme som pv60e) kan man få helt ned til 14.995 på elkjøp disse dager. Det er helt villt billig!
    Hvilken elkjøpbutikk gjelder det?
    Jeg var innom elkjøp her, dem skulle ha 18990,-

Intermediate xdim sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte min på Elkjøp buskerud storsenter for 14.995 for litt under en uke siden. Hvis du bor langt unna den, så kan du jo ringe elkjøp buskerud storsenter og få prisen faxet over eller noe og gå til din lokale butikk og vise dem prisen. Da skal de selge deg til den prisen. Du kan jo evt. også bare prate med dem og be dem ringe...

Bordstand for du billig på MPX nå (ca. 900 med frakt) mot 1.990,- på elkjøp. Mener da rombe stativet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •